Szum w uchu.

1. Data: 2003-02-10 20:47:28

Temat: Szum w uchu.
Od: "Agata" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze,

od dwóch tygodni cierpie na bardzo silny szum w lewym uchu.
Wizyta u laryngologa nie przyniosła żadnego skutku (oczyszczenie ucha z
woskowiny,
bez zmian ani obrzęku śluzówki).
Badanie tego ucha wykazało nie duży ubytek słuchu (5dB), ale od badania szum
bardzo
wzrósł i słyszę jeszcze gorzej. Nie odczuwam bólu, nie mam zawrotów głowy,
nie mam nadciśnienia,
nie cierpię na niedokrwistość, nie mam stresów ani nerwicy, nie miałam
zapalenia ucha ani urazu głowy, nie biorę żadnych leków, zęby mam zdrowe,
nie cierpię na przeziębienia ani grypy lub anginy, do wariatkowa też chyba
nie pasuję.
Jedyne, co przychodzi mi do głowy, to silne bóle głowy podczas i po
zakończeniu nurkowań (uprawiam ten sport od 10 lat, ale wykonuje ok. 20-30
nurkowań w roku, więc żaden wyczyn).
Czy macie jakiś pomysł, co robić dalej, co może być przyczyną? Może do kogo
sie zgłosić?

Agata

2. Data: 2003-02-11 13:28:24

Temat: Re: Szum w uchu.
Od: Inquisitor <n...@k...trolla> szukaj wiadomości tego autora

Agata wrote:

> [...]
> nurkowań w roku, więc żaden wyczyn).
> Czy macie jakiś pomysł, co robić dalej, co może być przyczyną? Może do kogo

Moze nawet do neurochirurga?
Zaczalbym od przebadania kregoslupa szyjnego!
Poza tym: jak dokladnie badalas swoje cisnienie?
Czy twierdzisz ze nie masz nadcisnienia bazujac na jakiejs
konkretnej podstawie, np. czy badano Ci dno oka?

Pozdrawiam
Inq

3. Data: 2003-02-12 07:28:10

Od: "Xmas" <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałem ,że np. tanakan pomaga i świecowanie uszu możesz sprawdzić
czy pomoże.

zakwasy
statokineziometria
wędzidełko - klinika