Sztućce ciemnieją w zmywarce

11. Data: 2008-11-05 09:45:12

Temat: Re: Sztućce ciemnieją w zmywarce
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Nov 2008 03:25:19 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

> A u mnie nawet aluminiowe ładnie się myją i nie ciemnieją.

To musi być jakis specjalny stop, a nie samo aluminium, albo może jednak
wcale nie aluminium? - albo aluminium pokrywane jakąś specjalną powłoką, bo
nie ma cudów: aluminium plus środek żrący to katastrofa.

12. Data: 2008-11-05 10:20:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bo
> nie ma cudów: aluminium plus środek żrący to katastrofa.

Nie wszystkie są alkaliczne.

13. Data: 2008-11-05 10:52:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Nov 2008 11:20:25 +0100, Panslavista napisał(a):

> bo
>
> Nie wszystkie są alkaliczne.

Te do mycia w zmywarce są. A nawet jeśli byłyby kwasowe - to też: aluminium
plus kwas... :)

14. Data: 2008-11-05 10:53:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2008-11-05 12:05:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Nov 2008 11:53:18 +0100, Panslavista napisał(a):

> razem.

> jednak
> powłoką,

> aluminium

Golono-strzyżono w męskim wykonaniu :-)

16. Data: 2008-11-05 12:18:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Golono-strzyżono w męskim wykonaniu :-)

Kobiety mnie wychowywały... Najpierw ukradły ojcu.

17. Data: 2008-11-05 12:45:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Nov 2008 13:18:40 +0100, Panslavista napisał(a):

> Kobiety mnie wychowywały... Najpierw ukradły ojcu.

Co Ty chcesz? - tak jest zawsze ;-)

18. Data: 2008-11-05 13:18:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co Ty chcesz? - tak jest zawsze ;-)

Nieprawda - moja szóstkę miałem w zasięgu...

Bateria termostatyczna - zimna woda
jaka bindownice do domu zakupic
szafa wnękowa z klasycznymi drzwiami otwieranymi na zewnątrz
maly przeplywowy podgrzewacz elektryczny - zuzycie energii
wypukłe patelnie