szafa wnękowa z klasycznymi drzwiami otwieranymi na zewnątrz

1. Data: 2008-10-19 16:36:10

Temat: szafa wnękowa z klasycznymi drzwiami otwieranymi na zewnątrz
Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W moim mieszkaniu zostały po poprzednich właścicielach dwie szafy
wnękowe INDECO z drzwiami przesuwnymi. Są bardzo pakowane, ale nie mam
do nich dobrego dostępu właśnie ze względu na typ drzwi.
Nie można otworzyć na raz całej szafy (tylko jeden segment) i wkładanie
na najwyższą półkę czegoś większego jest bardzo kłopotliwe. Nie można
jednocześnie zestawiać ubrań z półek i sąsiedniego wieszaka.
Równie denerwujące jest to, że suwane skrzydło drzwiowe otwiera
jednocześnie dół i górę szafy - nie można otworzyć np. przy gościach
części na palta, nie pokazując im kolekcji walizek, sprzętu sportowego
itp. na górze. Jednocześnie cały ten majdan musi być ułożony co do
milimetra, bo jedna odrobinę przesunięta walizka może zablokować całą szafę.

Słowem chciałabym mieć tradycyjną szafę wnękową z nadstawką - tak jak
moi rodzice w swoim mieszkaniu z lat '70. (nie mogę znaleźć żadnego
zdjęcia, ale to jest mniej więcej ten styl
http://www.allegro.pl/item457780258_komplet_szafa_i_
garderobianka.html
albo to
http://www.mebletargowa.pl/images/cms/1248/katalog1/
3d+nadstawk-duze.gif)
tylko ładniejszą.

Zastanawiam się, czy nie dałoby się mojej szafy niewielkim kosztem
zmodernizować przez wyrzucenie drzwi przesuwnych i zastąpienie ich
klasycznymi - szafa w przedpokoju ma 125 cm x 270 cm , więc może
skrzydła 60 cm (dwie pary: jedne na górze, drugie na dole).
Niestety żadna z dużych firm robiących szafy nie przewiduje w swoich
galeriach takiego rozwiązania. Takich szaf nie ma też w sprzedaży ....

czy zmierzyliście się już z tym pomysłem ?

Magdalaena