Sztuczna inteligencja.

1. Data: 2023-06-11 21:14:06

Temat: Sztuczna inteligencja.
Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W założeniach ma to być tylko ,,narzędzie, które ma stworzyć system, który sam się
uczy".
Niestety, brak w tym oprogramowaniu implementacji norm moralnych. No ale skoro sam
człowiek ma z nimi problem?
Wieszczę tragiczne skutki.
Stephen Hawking, genialny fizyk i autor kultowej "Krótkiej historii czasu". W liście
otwartym (napisanym za pomocą inteligentnego komputera, od którego jest uzależniony z
powodu swojej choroby) pisał: ,, [...] Wszystko, co ma do zaoferowania cywilizacja,
jest wytworem ludzkiej inteligencji. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć, co możemy
osiągnąć, gdy ta inteligencja zostanie spotęgowana przez narzędzia, posiadające
sztuczną inteligencję, ale zwalczanie wojen, chorób i ubóstwa będzie znajdować się
wysoko na liście każdej osoby. Sukces w tworzeniu sztucznej inteligencji będzie
największym wydarzeniem w historii ludzkości. Niestety, może to też być ostatnie
wydarzenie, jeśli nie nauczymy się jak unikać zagrożeń" - przestrzegał.

2. Data: 2023-06-11 21:21:57

Temat: Re: Sztuczna inteligencja.
Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 11 czerwca 2023 o 21:14:08 UTC+2 M. Z. napisał(a):
> [...]
też być ostatnie wydarzenie, jeśli nie nauczymy się jak unikać zagrożeń" -

Twierdzę, że skoro sam człowiek ma problem z moralnością, to sztuczna inteligencja
jako supernarzędzie stworzy supersystem prowadzący do supertotalitaryzmu, a w efekcie
do sprowadzenia na ludzi zagrożenia zagłady. Po prostu w pewnym momencie supersystem
unicestwi gatunek ludzki jako zbędny. Władza nad światem przejdzie w
ręce(?????????????????) superinteligencji. Bez ludzi.

3. Data: 2023-06-11 22:42:45

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.06.2023 o 21:14, M. Z. pisze:
> W założeniach ma to być tylko ,,narzędzie, które ma stworzyć system, który sam się
uczy".
> Niestety, brak w tym oprogramowaniu implementacji norm moralnych.

Pojęcia nie masz o czym piszesz.
Jak zwykle.

> No ale skoro sam człowiek ma z nimi problem?

Z tym mają problem przede wszystkim wyznawcy religijni.
W ogóle nie rozumieją tego pojęcia i wypaczają jego sens.

> Wieszczę tragiczne skutki.
> Stephen Hawking, genialny fizyk i autor kultowej "Krótkiej historii czasu". W
liście otwartym

Od kiedy Hawking jest dla ciebie autorytetem?

"Każdy z nas może swobodnie wierzyć w to, czego pragnie, a moim zdaniem
najprostszym wyjaśnieniem jest to, że nie ma Boga" - pisze Hawking
cytowany przez The Telegraph.

"To prowadzi mnie do głębokiej refleksji: prawdopodobnie nie ma też
nieba i życia pozagrobowego. Myślę, że wiara w życie pozagrobowe jest
tylko myśleniem życzeniowym" - uważa Hawking.

Zdaniem Brytyjczyka nie ma żadnych naukowych dowodów na istnienie Boga.

1. Czy istnieje Bóg?

Nie ma Boga. Nikt nie kieruje wszechświatem.(...)"

https://www.rp.pl/nauka/art1689191-nowa-ksiazka-step
hena-hawkinga-naukowiec-odpowiada-na-10-waznych-pyta

4. Data: 2023-06-12 00:19:39

Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 11 czerwca 2023 o 22:42:47 UTC+2 Kviat napisał(a):
> Pojęcia nie masz o czym piszesz.

Słowa ,,oprogramowanie" użył jeden z ekspertów w programie tv z serii ,,Gdzie jest
pan Cogito?" (odc. 15). Bo to jest oprogramowanie. Sztucznej inteligencji się nie
szydełkuje, ani nie rzeźbi, ani nie gotuje - ją się PROGRAMUJE, tępaku. To, że dalej
ma się ona programować już niemal sama, nie zmienia faktu, że JEST TO OPROGRAMOWANIE.
Tępy młocie.

> Jak zwykle.
> Z tym mają problem przede wszystkim wyznawcy religijni.
> W ogóle nie rozumieją tego pojęcia i wypaczają jego sens.

Pierdy wypisujesz jak zwykle.

> Od kiedy Hawking jest dla ciebie autorytetem?

W pewnym zakresie od zawsze. Ale rozumiem, że lewaczka wprawia w osłupienie
posiadanie wielu autorytetów z różnych dziedzin. Lewaczek ma tylko jeden autorytet -
własny punkt duposiedzenia.

> [...]
> nieba i życia pozagrobowego. Myślę, że wiara w życie pozagrobowe jest
> tylko myśleniem życzeniowym" - uważa Hawking.

Dzięki za cytacik. Znam, a jakże. Ale ty jako tępy i mały duchem lewaczek widzisz w
tych słowach to, czego rozpaczliwie chcesz się pazurami trzymać - zaprzeczenie
ustnieniu Boga, Nieba i życia pozagrobowego. Ja zaś stępię ci teraz te twoje pazurki,
zwracając twoją uwagę na niezauważone przez ciebie słowa Hawkinga - ,,prawdopodobnie"
i ,,moim zdaniem" ?

> Zdaniem

O TO TO ?

> [...]
>
> https://www.rp.pl/nauka/art1689191-nowa-ksiazka-step
hena-hawkinga-naukowiec-odpowiada-na-10-waznych-pyta

Hawking chce dowodu na istnienie Boga, bo tylko wtedy mógłby w Niego uwierzyć?
Biedny jest w tym względzie, bo oto Bóg go ciężko doświadcza kalectwem i to nie jest
dla niego żaden dowód...
Nie mówiąc już o śmieszności tkwiącej w tym, gdy naukowiec nie rozumie, że PRAWA
FIZYKI są jedynie ODKRYTE przez ludzi i to (co oczywiste) grubo-grubo po tym, jak
Ktoś zupełnie inny stworzył materię, a tym samym i te prawa, co oczywiste.
Pan Hawking natomiast budzi mojd politowanie i szczere współczucie, bo jako ciężko
doświadczony FIZYCZNIE chce ,,mścić się" za to na Bogu w typowy dla małodusznych -
zaprzeczając Jego istnieniu wszelkimi siłami. On chce ,,karać" Boga za pomocą tej
posiadanej krzty wiedzy, którą ciężkim trudem zdobył i ma tylko ją, a która wobec
Boskiej Mocy jest tym, czym punkt wobec prostej... To budzi moją litość. Niemniej - w
kwestii sztucznej inteligencji jest pan Hawking dla mnie kimś, z czyichś poglądów
mogę czasem zaczerpnąć.

I czasem mogę pogadać o tym nawet z lewaczkiem o apostolskim imieniu ,,Piotr" ?

5. Data: 2023-06-12 09:26:55

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.06.2023 o 00:19, M. Z. pisze:

> Słowa ,,oprogramowanie" użył jeden z ekspertów w programie tv z serii

Pojęcia nie masz o programowaniu, a tym bardziej o implementacji norm
moralnych.
W _TYM_ oprogramowaniu, czyli w którym?
Norm moralnych katolickich, czy buddyjskich?

Bo to dowód, że nie istnieje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2023-06-12 10:11:27

Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

?

> Pojęcia nie masz o programowaniu

Mam udokumentowane egzaminem i dyplomem wystarczające wykształcenie informatyczne
aby mieć ,,pojęcie" (znam przynajmniej 4 jezyki programowania), mam także
wykształcenie z zakresu informatyki stosowanej, breloczku.

> , a tym bardziej o implementacji norm
> moralnych.
> W _TYM_ oprogramowaniu, czyli w którym?
> Norm moralnych katolickich, czy buddyjskich?

Uniwersalnych. One istnieją, breloczku. I nie są to lewackie normy.

> Bo to dowód, że nie istnieje.

Dla ludzi o wielkim duchu wręcz przeciwnie. Płytki lewak widzi tylko kalectwo
fizyczne, a człowiek wielki duchem widzi wielki dar intelektu, którym Bóg wynagradza
cielesne cierpienie pana Hawkinga - przy czym on o tym doskonale wie, ale on NIE CHCE
widzieć w tym Boskiej ręki, on by wolał zamiast swojej mądrej głowy mieć po prostu
sprawne jaja. Miec DWA ciasteczka od Boga. Tymczasem Bóg dał mu tylko jedno i to w
sposób, który przymusza do intensywnego używania z braku innego wyboru... i to jest
ta Boska przemyślność, bo gdyby dać panu Hawkingowi sprawne jaja, nie miałby czasu i
chęci ani warunków, aby wymyślic te wszystkie ciekawe rzeczy. A że sobie przy okazji
pokrzyczy ,,Boga nie ma! Boga nie ma!", to Bóg ma w swojej... nieskończonej dobroci.
A ja go w tym naśladuję :)

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Jaki tam ,,Piotr", zaledwie atrapa, tani breloczek tego wielkiego Apostoła.
Ale ci rodzice zrobili kuku - na całe twoje żałosne lewackie życie ??

7. Data: 2023-06-12 12:16:12

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.06.2023 o 10:11, M. Z. pisze:

> [...]
aby mieć ,,pojęcie" (znam przynajmniej 4 jezyki programowania), mam także
wykształcenie z zakresu informatyki stosowanej, breloczku.

LOL :)
Tylko w twoich snach - jak zwykle.

Pochwal się, które to 4 języki :):)

> Uniwersalnych. One istnieją, breloczku. I nie są to lewackie normy.

Czyli w którym oprogramowaniu ich nie ma?

> Dla ludzi o wielkim duchu wręcz przeciwnie. Płytki lewak widzi tylko kalectwo
fizyczne, a człowiek wielki duchem widzi wielki dar intelektu, którym Bóg wynagradza
cielesne cierpienie

Za co go ukarał kalectwem?

Czym wynagradzał ludzi palonych na stosach, wyżynanych całych
społeczności w krucjatach religijnych, mordowanych w obozach
koncentracyjnych, umierających z głodu na całym świecie, dzieci gwałcone
przez klechy..?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2023-06-12 13:00:09

Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 12 czerwca 2023 o 12:16:20 UTC+2 Kviat napisał(a):

aby mieć ,,pojęcie" (znam przynajmniej 4 jezyki programowania), mam także
wykształcenie z zakresu informatyki stosowanej, breloczku.
> [...]

Zaczynałam w młodości od Fortranu (na studiach mat.), potem były studia podyplomowe -
a tam stary dobry TurboPascal i C, ale także Delphi, Java, JavaScript, C++, PHP, VB,
SQL.
Po co? BO LUBIĘ.

> Czyli w którym oprogramowaniu ich nie ma?

W żadnym, breloczku. Są tylko obiekty, funkcje itd. czyli rzeczy niewrażliwe na
moralność. Moralność można im zaimplementować albo w danych WE, albo odpowiednio
konstruując tzw. drzewo decyzyjne.

fizyczne, a człowiek wielki duchem widzi wielki dar intelektu, którym Bóg wynagradza
cielesne cierpienie
> Za co go ukarał kalectwem?

DOŚWIADCZYŁ. Ale lewak takich niuansów nie jest w stanie pojąć.

> [...]
> społeczności w krucjatach religijnych, mordowanych w obozach
> koncentracyjnych, umierających z głodu na całym świecie, dzieci gwałcone

Życiem wiecznym, lewacki klecho.

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

A jaki tam ,,Piotr", namiastko lewacka.

9. Data: 2023-06-12 13:01:25

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.06.2023 o 10:11, M. Z. pisze:

> Płytki lewak widzi tylko kalectwo fizyczne, a człowiek wielki duchem widzi wielki
dar intelektu, którym Bóg wynagradza cielesne cierpienie pana Hawkinga

Skoro to taki wielki intelekt, to jakim cudem myli się temacie istnienia
boga?
Dlaczego akurat w tej jednej sprawie nie jest dla ciebie autorytetem, a
w pozostałych jest?
Bo skoro myli się (w/g ciebie...) w tak fundamentalnej kwestii, to skąd
u ciebie pewność, że pozostałych się nie myli i się na niego powołujesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2023-06-12 13:13:17

Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 12 czerwca 2023 o 12:16:20 UTC+2 Kviat napisał(a):
> (...) wyżynanych

O masz, przeoczyłam ?
Lewacy to jednak mają coś nieteges z polską mową - dla nich ,,polska jezyk - trudna
jezyk" ?
https://obcyjezykpolski.pl/wyrzynac-sie-mordowac-sie
-nawzajem/
https://www.ortograf.pl/watpliwosci-jezykowe/jak-pis
zemy-wyrzynac-czy-wyzynac
Itd.

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

A jaki tam ,,Piotr". Mały gruby niedogolony lewak, niepotrzebnie obciążony przez
rodziców wielkim imieniem.

Multikulti w praktyce.
Samorozwój
Kolejna ofiara anty-PiS ??
Jak to się spina...
Jak to z rosyjską pożyczką Millera było.