Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!

Newsgroups: pl.soc.edukacja
Date: Wed, 10 Jan 2018 05:59:48 -0800 (PST)
Subject: Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!
From: s...@g...com

> Każdy tak gada a potem jest II wojna światowa.

Jak mnie porównujesz z Hitlerem to powinnaś wiedzieć, że on od początku chciał rzezać
Żydów, Polaków i Rusków - poczytaj sobie jego największe dzieło. Potem nieco zluzował
jeśli chodzi o kraje bałtyckie i Ukraińców.

> Napisałes totalną bzdurę.

Tak sobie wmawiasz, by się tym dalej nie zajmować i by mnie zniechęcić. Ale tak na
prawdę nie masz nic do zarzucenia, bo masz za wąskie horyzonty myślowe...