Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!

1. Data: 2018-01-01 10:08:18

Temat: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałbym zaprezentować nową 2392 wersję, ulepszoną do granic wersję mojej propozycji
reformy edukacji.
Nowa wersja została uzupełniona o:
* Dodanie przypisów dolnych (objaśnień do tekstu na danej stronie Sztuki Edukacji).
* Poprawienie czcionki w całym dokumencie (dla zwykłego tekstu jest to Arial 12, dla
przypisów Arial 10).
* Przejrzenie całego dokumentu i wniesienie poprawek poprawiających spójność tekstu.
* Uzupełnienie linków.

Jest to najprawdopodobniej wersja ostateczna projektu Sztuki Edukacji (nie przewiduję
dalszych zmian, bo jestem z tej wersji zupełnie zadowolony).

Sztuka Edukacji jest dostępna do pobrania z następujących adresów:
http://szyk.jcom.pl/sztuka%20edukacji.pdf
http://szyk.free.of.pl/sztuka%20edukacji.pdf
http://szykcech.cba.pl/sztuka%20edukacji.pdf
http://szyk.000webhostapp.com/sztuka%20edukacji.pdf
http://www.geocities.ws/szyk/sztuka%20edukacji.pdf
http://szyk.wex.pl/sztuka%20edukacji.pdf

zachęcam do lektury i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku
Szyk Cech

2. Data: 2018-01-01 14:44:23

Temat: Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A możesz krutko napisać o co tam idzie?
I czy wziąłeś pod uwagę reformę ortografi?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2018-01-01 21:00:16

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> A możesz krutko napisać o co tam idzie?

Jest tam streszczenie. A plik ładuje się w mniej niż sekundę. Więc o co kaman?!?

> I czy wziąłeś pod uwagę reformę ortografi?

Wziąłem...

4. Data: 2018-01-06 14:41:02

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
http://szyk.wex.pl/sztuka%20edukacji.pdf

>zachęcam do lektury i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku

Pszejżałam pszez jakieś naście minut.
Niestety nie da się tego czytać.
Ideologia wstępna jest wprost faszystowska.
Piszesz , że miarą człowieka jest to co on wyprodukuje.
Tym samym inwalidzi w cięszym stanie powinni być według ciebie skazani na
śmierć.

Pojedyńcze uwagi mają sens , ale musiałbyś wykreślić całą ideologię.
Jak się wczytać w szczeguły to też bzdury.

Ja nie jestem inżynierem , ale mgr informatyki.
Pszeczytałam więc pszykładowy program kształcenia specjalisty baz danyh, bo
się tym zawodowo zajmowałam.
Niestey pszedstawiony pszez ciebe program nauczania jest oparty pewnie na
wzornictwie z lat 50 ubiegłego wieku.
Nie zaczyna się nauki programowania od asemblera, bo to robi nieodwracalne
zmiany w muzgu.
Analizy jest zbyt wiele.
Mnie też tak uczono, ale prawdopodobnie dlatego by łatwo było po pierwszym
roku pszenieść się na matematykę.
Informatykowi baz danyh nie jest niezbędna tak wnikliwa znajomość analizy.
Wyciąłeś za to całą algebrę.
Ta powinna być , dlatego, że cała informatyka opiera się na macieży, hoć pod
inną nazwą,
i także dlatego by każdy wiedział gdzie czego szukać.
Itp itd.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2018-01-08 14:59:11

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Pszejżałam pszez jakieś naście minut.

Gratuluję!

> [...]
> Piszesz , że miarą człowieka jest to co on wyprodukuje.
> Tym samym inwalidzi w cięszym stanie powinni być według ciebie skazani na

Nie chodzi o to by skazywać kogoś na śmierć. Nie chodzi też by ograniczać socjal.
Chodzi o to by optymalizować procesy państwowe pod kątem jednostek zdrowych i
produktywnych, a nie patologii. Trzeba to rozróżnić, gdyż inaczej nie będzie
pieniędzy ani dla jednych ani dla drugich...

> Pojedyńcze uwagi mają sens , ale musiałbyś wykreślić całą ideologię.

Jw.

> Jak się wczytać w szczeguły to też bzdury.

Np. co?!?

> Ja nie jestem inżynierem , ale mgr informatyki.
> Pszeczytałam więc pszykładowy program kształcenia specjalisty baz danyh, bo
> się tym zawodowo zajmowałam.

Piszesz o programie dla technika informatyka czy inżyniera?

> Niestey pszedstawiony pszez ciebe program nauczania jest oparty pewnie na
> wzornictwie z lat 50 ubiegłego wieku.

Na wzornictwie z lat 2000-2004 kiedy studiowałem i miałem możliwość zapoznać się
praktycznie z ówczesnym systemem kształcenia inżynierów informatyków.

> Nie zaczyna się nauki programowania od asemblera, bo to robi nieodwracalne
> zmiany w muzgu.

To szkoła życia, bez tego nie wiesz co się dzieje w komputerze... I nie robi niczego
złego w mózgu tylko otwiera oczy i uczy czego się spodziewać po komputerze.

> Analizy jest zbyt wiele.
> Mnie też tak uczono, ale prawdopodobnie dlatego by łatwo było po pierwszym
> roku pszenieść się na matematykę.

Nie, po prostu podstaw matematyki jest dużo do opanowania.

> Informatykowi baz danyh nie jest niezbędna tak wnikliwa znajomość analizy.

Nie jest to niezbędne do baz danych, jednak absolwent nie może być do nich
ograniczony. Poza tym nie może mieć zamkniętej drogi dalszego kształcenia (mgr i inne
studia podyplomowe).

> Wyciąłeś za to całą algebrę.

Nie! 2 semestr ma kurs z Algebry liniowej. Kończący się egzaminem.

> i także dlatego by każdy wiedział gdzie czego szukać.

Spokojnie będzie wiedział...

> Itp itd.

Może to uściślisz?!?

6. Data: 2018-01-09 08:00:53

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>zdrowych i produktywnych, a nie patologii. Trzeba to rozróżnić, gdyż
>inaczej nie będzie >pieniędzy ani dla jednych ani dla drugich...

Każdy tak gada a potem jest II wojna światowa.
Napisałes totalną bzdurę.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2018-01-10 14:59:48

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Każdy tak gada a potem jest II wojna światowa.

Jak mnie porównujesz z Hitlerem to powinnaś wiedzieć, że on od początku chciał rzezać
Żydów, Polaków i Rusków - poczytaj sobie jego największe dzieło. Potem nieco zluzował
jeśli chodzi o kraje bałtyckie i Ukraińców.

> Napisałes totalną bzdurę.

Tak sobie wmawiasz, by się tym dalej nie zajmować i by mnie zniechęcić. Ale tak na
prawdę nie masz nic do zarzucenia, bo masz za wąskie horyzonty myślowe...

8. Data: 2018-01-10 15:20:27

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jak mnie porównujesz z Hitlerem to powinnaś wiedzieć, że on od początku
>chciał rzezać Żydów, Polaków i Rusków - poczytaj >sobie jego największe
>dzieło. Potem nieco zluzował jeśli chodzi o kraje bałtyckie i Ukraińców.

Czytałeś? No i są skutki.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

9. Data: 2018-01-10 16:27:42

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Czytałeś? No i są skutki.

Nie czytałem tylko oglądałem Wołoszańskiego ;]

10. Data: 2018-01-10 16:28:51

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Ale tak na prawdę nie masz nic do zarzucenia, bo masz za wąskie horyzonty
myślowe...

I brak kompetencji...

Uploads - What is wrong with Easynews
Nowa wersja Sztuki Edukacji