Szukam dobrego stolarza z okolic Gliwic

1. Data: 2004-01-08 16:49:29

Temat: Szukam dobrego stolarza z okolic Gliwic
Od: "MAgdalena" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Mam do wykonania drzwi przesuwne drewniane z wstawkami ze
szkla mlecznego. Zalezy mi na kims sprawdzonym, godnym polecenia.

Z gory dziekuje i pozdrawiam.
MAgdalena

1. Data: 2004-01-09 07:38:14

Temat: Re: Szukam dobrego stolarza z okolic Gliwic
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MAgdalena" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie. Mam do wykonania drzwi przesuwne drewniane z wstawkami
> ze szkla mlecznego. Zalezy mi na kims sprawdzonym, godnym polecenia.

Quercus w Brzezince - http://www.quercus.com.pl. Tym, co na ekspozycji,
byłam zachwycona, niestety nie udało mi się znaleźć drugiego etatu ;))
My kupowaliśmy drzwi w AP w Kobylicach i o ile z jakości jestem raczej
zadowolona, a ceny są bardzo sympatyczne, o tyle obsługa... no cóż,
firma dla klientów o mocnych nerwach :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE