Szukam glazurnika

1. Data: 2002-09-17 12:25:46

Temat: Szukam glazurnika
Od: "Grzegorz R." <g...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy mozecie polecic kogos do wykonczenia mieszkania w okolicach Warszawy

(prawa strona)? Narazie poszukuje glazurnika/terakociarza ktory dobrze
bylo gdyby potrafil tez zamontowac urzadzenia sanitarne w lazience.

Pozdrawiam,
Grzegorz

1. Data: 2002-09-17 13:54:10

Temat: Re: Szukam glazurnika
Od: "scuba" <p...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz R. <g...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@f...onet.pl...

1. Data: 2002-09-17 14:03:18

Od: "scuba" <p...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ekipa (2 osoby) ze Skierniewic jest już w drugim moim mieszkaniu i jestem z
nich bardzo zadowolony (przedtem byli polecani przez znajomych). Koncza
prace w sobote i chyba nie maja aktualnie zlecen do 5 pazdziernika.
Montowali sanitariaty (umywalki, muszle klozetowe, kabine). Sa tansi niz
firmy warszawskie i nie jecza o kazda zlotowke, jezeli musza zrobic cos
wiecej. jeden z nich jest takze elektrykiem.

Hi, hi ... nie mam zadnego interesu, zeby im wystawiac laurki, ale sa po
prostu w porzadku.

Piotr Smoczynski (scuba)

Re: Jak lepiej/taniej gotować wodę? Prądem czy gazem?
Opinie na temat bojlerów Atlantic i Nibe
Re: zna ktos niedrogi typ pieca c.o. na olej opalowy?
Re: Jak to jest z tymi klasami energochlonnosci - lodowki
Re: Pralko-suszarka - jaka jest prawda?