Szukam orzecznika ZUS lub kogos z podobna wiedza:-)

1. Data: 2004-02-18 16:51:14

Temat: Szukam orzecznika ZUS lub kogos z podobna wiedza:-)
Od: "KLuB" <meak@(NOSPAM)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szukam kogos, kto pomoglby mi ustalic procentowy uszczerbek na zdrowiu po
wypadku. Bardzo sa mi te dane potrzebne. Wiem, za nalezaloby zobaczyc
pacjenta ale coz...

Bede wdzieczna za odpowiedz.

Oto wszystkie dane:
- wypadek komunikacyjny w dniu 28.11.2003
- pobyt w szpitalu od 28.11. do 5.12.2003
- opis z wypisu ze szpitala:
rozpoznanie: "Contusio genus dex. Vulnus laceratum reg. genus bil. aperta.
Laesio menisci medialis genus dex."
zastosowano leczenie: "1.Atrhroscopia genus sin 2.Plastica capsulae art.
genus dex. #.Plastica capsulae art. genus sin.
- zwolenienia lekarskie od 28.11.2003 do 20.02.2004
- miesiac rehabilitacji (laser, krio, cwiczenia)
- obecnie: dwie nieznaczne blizny na policzku
- blizny na kolanach (duze, szerokie) na lewym: 6cm, na prawym:10cm
- noga lewa - prawie calkowicie sprawna, noga prawa - 115 stopni zgiecia

To wszystko co moge napisac.

Pozdrawiam
KLuB

2. Data: 2004-02-20 23:08:19

Od: "Rafał" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm...Blizna to nie wszystko.Istotny jest UBYTEK FUNKCJI kolana,czyli: ile
się zgina,czy jest objaw szufladkowy,niestabilność kolana.Więcej odpowie Ci
ortopeda i...yabela uszczerbkowa.Bye,Qba
Użytkownik "KLuB" <meak@(NOSPAM)wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> - blizny na kolanach (duze, szerokie) na lewym: 6cm, na prawym:10cm
> - noga lewa - prawie calkowicie sprawna, noga prawa - 115 stopni zgiecia

toksoplazmoza
Tańsze leki dla honorowych krwiodawców
łupież -- P O M O CY
koty a alergia - help ;-)
zmiany dementywne - a może jednak coś przeciwdziała? :(