Szukam środka anty-nasennego

1. Data: 2005-05-21 12:05:40

Temat: Szukam środka anty-nasennego
Od: WindowsMen <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam taki oto problem. Otóż często mi się zdarza, że muszę całą noc
przesiedzieć nad comp'em, książkami itp. Dlatego szukam jakiegoś
środka/prepartu, który niwelowałby samo uczucie senności. Znajdę coś
takiego np. sprawdzony sposób babuni :] !? Próbowałem z kawą, ale
trochę to nie ekonomiczne ok. 1.5 litra na jedną tylko nockę :/
Pozdrawiam.

P.S.
Narkotyki nie wchodzą w grę... chyba, że :P

2. Data: 2005-05-21 12:26:12

Temat: Re: Szukam środka anty-nasennego
Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takiego np. sprawdzony sposób babuni :] !? Próbowałem z kawą, ale
> trochę to nie ekonomiczne ok. 1.5 litra na jedną tylko nockę :/

prosta sprawa:)
dobrze sprawdza sie pluszzz active albo podobne pteparaty tego typu (jakies
krugera byly, poza tym taki gdzie byl kon na opakowaniu wymalowany- nie
pamietam nazwy), niektorzy chwala sobie guarane, a niedawno pojawil sie w
aptekach speed8, ktory dziala 8 godzin, wiec swobodnie powinienis
przesiedziec nocke, ampulka speeda kosztuje ok 9zl, wiecej przeczytasz na
http://www.speed8.pl/

hehe, sesja sie zbliza a tutaj zaraz sie odezwa tabuny ludzi, ktorzy
stwierdza ze oni to sie mogli uczyc bez dopalaczy i ze wszyscy, ktorzy
stosuja tego typu "suplementy" powinni sie nad soba zastanowic ;)

pozdr
Kasia

3. Data: 2005-05-21 12:26:35

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WindowsMen" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam.
>
> P.S.
> Narkotyki nie wchodzą w grę... chyba, że :P

Nie ma takiego naturalnego środka, który pozwoliłby ci oszukać sen. Choć
niektórzy moi znajomi piją napoje z guaraną i mówią, że wytrąca ich ze snu.
Ja mogę zrobić sobie kawę z 2 czubatych łyżeczek, wypić i iść spać.
Plusz - ktoś mówił, że pomaga - wypróbowałam i nic na mnie nie działa.
Tabletki, a raczej cukierki do ssania kupione w aptece z ekstraktem kawy.
Jedyna zaleta - bardzo dobre, wada - serce pikocze jakby chciało uciec z
klaty, wytrzeszcz oczu i przeniesienie w inny wymiar (brak normalnego
czucia, człowiek wałęsa się jak widmo i nie nadaje się do niczego - spać się
może mniej chce, ale zmęczonym się jest jak cholera).
Narkotyki - ludzie biorą amfę - ponoć daje spida i nie chce się spać. Tylko
po co to komu? Ku przestrodze mówię, że na rynku jest ostatnio jakaś amfa,
która daje sen wieczny.

Moje rady:
Co jakiś czas zrobić kilka przysiadów, skłonów itp.
Jeśli można, wyjść w nocy na krótki spacer, pooddychać świeżym powietrzem
(nawet przez dom).
Bardzo dobrze działa opłukiwanie oczu, oraz polewanie zimną wodą nadgarstków
i stóp. Upierdliwe, ale skuteczne

Pozdrawiam,
Akulka

P.S. Uważać z przesiadywaniem po nocach, bo można sobie rozregulować
biorytm - ja tak mam. Czasami energia rozpiera mnie od 8 wieczorem do 4-5
rano nie dając spać, a w dzień snuję się jak cień (zła, niewyspana i bez
chęci do działania i życia w ogóle).

4. Data: 2005-05-21 12:34:38

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Witam,
No proszę, napisałyśmy w tym samym czasie....:))

> dobrze sprawdza sie pluszzz active albo podobne pteparaty tego typu
(jakies
> krugera byly, poza tym taki gdzie byl kon na opakowaniu wymalowany- nie
> pamietam nazwy)

Na mnie nie działało i nie działa:((

>niektorzy chwala sobie guarane,
Na mnie nie działa;((

a niedawno pojawil sie w
> aptekach speed8, ktory dziala 8 godzin, wiec swobodnie powinienis
> przesiedziec nocke, ampulka speeda kosztuje ok 9zl, wiecej przeczytasz na
> http://www.speed8.pl/

Coś takiego, warto wiedzieć. Choć pewnie na mnie by nie działało. Dzięki za
info. Nie wiem czasem, czy nie jest z tym środkiem jak z napojami
energetycznymi - red bull, czy inne. Dużo kosztują, przereklamowane i NA
MNIE nie działają. W ogóle dziwna chyba jestem pod tym względem.

Jakkolwiek, nie mam problemu z niespaniem gdy muszę, problem bardziej jest
ze skupieniem koncentracji, gdy nie śpię - a głównie o to chodzi w zarywaniu
nocy....

Pozdrawiam,
Akulka

5. Data: 2005-05-21 12:49:37

Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No proszę, napisałyśmy w tym samym czasie....:))

hehe, tez zauwazylam:)

> (jakies
>
> Na mnie nie działało i nie działa:((

na mnie dziala, ale ok 3 tablet na wieczor, jednak aby nie falszowac pogladu
na sprawe musze dodac, ze nie pozwala na nieprzespanie calej nocy, a jedynie
przedluzenie "posiedzenia"

> Na mnie nie działa;((

jakos guarany nie zdazylam sprobowac

> info.

nie ma problemu:), nie probowalam tego cosia bo jeszcze nie bylo potrzeby,
ale sklad i to co pisza w faq pozwala miec nadzieje ze to cos bedzie dobre

>Nie wiem czasem, czy nie jest z tym środkiem jak z >napojami
> energetycznymi - red bull, czy inne. Dużo kosztują, >przereklamowane i NA
> MNIE nie działają. W ogóle dziwna chyba jestem pod tym >względem.

do red bulli i pokrewnych tez nie mam zaufania-trzeba ich strasznie duzo
wypic, nie dzialaja na nic innego, jak tylko na zwiekszone wydalania moczu:)

rowniez pozdrawiam
Kasia

6. Data: 2005-05-21 13:02:59

Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

"Akulka" <s...@g...pl> writes:

> info. Nie wiem czasem, czy nie jest z tym środkiem jak z napojami
> energetycznymi - red bull, czy inne. Dużo kosztują, przereklamowane i NA
> MNIE nie działają. W ogóle dziwna chyba jestem pod tym względem.

Na mnie też nie działałają żadne red bulle, pluszzze i inne specyfiki.
A po kawa to wręcz mnie usypia!

> Jakkolwiek, nie mam problemu z niespaniem gdy muszę, problem bardziej jest
> ze skupieniem koncentracji, gdy nie śpię - a głównie o to chodzi w zarywaniu
> nocy....

Podpisuję się wszystkimi kończynami.

jimmij
--
I come from the Land Of Imagination

7. Data: 2005-05-21 13:08:39

Od: WindowsMen <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 May 2005 14:26:35 +0200, Akulka wrote:

> [...]
> rano nie dając spać, a w dzień snuję się jak cień (zła, niewyspana i bez
No cóż, jeden ze skutków ubocznych, który coraz częściej mnie dopada
również. Coś za coś. Pozdrawiam

8. Data: 2005-05-21 13:13:53

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż, jeden ze skutków ubocznych, który coraz częściej mnie dopada
> również. Coś za coś. Pozdrawiam

No ale to marne "coś" za coś. I coraz bardziej przeszkadza. Jakby nie było
człowiek to zwierzę dzienne, a nie wampir;)):P
Teraz jak nawet wcześniej kładę się spać, to mam gorsze problemy ze
wstawaniem i bardziej jestem niewyspana niż chodząc spać później i śpiąc
krócej. Paranoja.

Pozdrawiam,
Akulka

9. Data: 2005-05-21 13:36:08

Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz jak nawet wcześniej kładę się spać, to mam gorsze >problemy ze
> wstawaniem i bardziej jestem niewyspana niż chodząc >spać później i śpiąc
> krócej. Paranoja.

skad ja znam ten bol...:) a tak nawiazujac do wamiprow to ja bym bardzo
chciala byc wampirem ;)

Kasia

10. Data: 2005-05-21 15:27:43

Od: atka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WindowsMen napisał(a):
> [...]
> Pozdrawiam.
>
> P.S.
> Narkotyki nie wchodzą w grę... chyba, że :P

Jest syrop Tusipec zawiera efedryne pochodna amfetaminy, wypij pol
buteleczki syropu a nie zasniesz:)
Syrop jest bez recepty kosztuje okolo 4 zl:))
Sa jeszcze tabletki Tusipec tez zawieraja efedryne:)

pzdr

agata

szczepienie p/WZW B i ciąża
ból w kończynach...