Szwagier

21. Data: 2002-11-26 10:13:54

Temat: Re: Szwagier
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprawka:

Dla mnie osobiście wizyta w szpitalu była by pełna fałszu, wcale nie mam na
to ochoty, my z mężem przekazywaliśmy przez teściową życzenia mu szybkiego
powrotu do zdrowia.
Ostatnio usłyszałam od teściowej że "przejdzie Wam, pogodzicie się i już" ,
na co ja że to trudne, ja mu wybaczyłam, ale to nie znaczy że mam Go kochać
i udawać że wszystko jest Ok. Gdy myślę o nim czuje ból i smutek, a to chyba
nie służy dobrym kontaktom z drugą osobą.
A tak na dokładkę to jeszcze usłyszałam że operacja naszego syna (3 godziny,
pełna
narkoza, wiercenie czaszki i szwy na długości 15 cm) to pikuś przy ściąganiu
krwiaków w miejscowym znieczulenie szwagrowi. I jaki ja mogę mieć do tego
stosunek??

Pozdrawiam
Dorunia

22. Data: 2002-11-26 10:14:49

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> I jaki ja mogę mieć do tego
> stosunek??

Inni już powiedzieli że jesteś Święta.

Pozostaje tylko powiedzieć - staraj się cierpieć jak najmniej.

Pozdrawiam
Qwax

23. Data: 2002-11-26 22:04:51

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> Nikt nie mówił o wyciągnięciu ręki do zgody. Mówiłem by z godnością
> własną (chłodem - jeżeli chcecie) okazali mu że stać was na to by go
> nie nienawidzieć, że co prawda go nie kochacie, (nie lubicie) ale
> wasze poczucie 'ludzkości' nakazuje wam odwiedzić osobę poszkodowaną
> przez los.

Qwax pogubiłeś się w tym całym swoim rozsądnym pojmowaniu świata.
Chesz być szczery a przemawiasz jak hipokryta i co gorsze chyba tak własnie
byś zrobił.

Jacek

24. Data: 2002-11-26 22:07:26

Temat: Re: Szwagier -nowa koncepcja
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax

Pomyślałem chwilę i przyszło mi do głowy że dla Ciebie życie to jedna wielka
manifestacja.
Ale Dorunia jak mi sie zdaje , nie należy do takich osób.

Jacek

25. Data: 2002-11-26 22:09:38

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Inni już powiedzieli że jesteś Święta.
>
> Pozostaje tylko powiedzieć - staraj się cierpieć jak najmniej.

Kurcze nie doczytalem do konca wątka zanim zacząłem pisać poprzednie posty.
Wycofuję je teraz publicznie.
(Choc manifestować pewnie lubisz ? ;-))

Jacek

26. Data: 2002-11-26 22:12:12

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorunia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> to ochoty, my z mężem przekazywaliśmy przez teściową życzenia mu szybkiego

Wiem, że to trudne ale dobrze zrobiliście.

> [...]
ściąganiu
> krwiaków w miejscowym znieczulenie szwagrowi. I jaki ja mogę mieć do tego

Dla każdego jego własne cierpienie jest największym.
Nic z tym nie zrobisz

Pozdrawiam ciepło

Jacek

27. Data: 2002-11-27 07:11:34

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> (Choc manifestować pewnie lubisz ? ;-))

nie, jeśli to robię to tylko dla własnego dobrego samopoczucia
(chociaż inni tak nie twierdzą). Zawsze wolałem być "szarą eminencją
niż złotą marionetką" (motto skorpiona)

Pozdrawiam
Qwax

28. Data: 2002-11-29 18:11:10

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie, jeśli to robię to tylko dla własnego dobrego samopoczucia
> (chociaż inni tak nie twierdzą). Zawsze wolałem być "szarą eminencją
> niż złotą marionetką" (motto skorpiona)

Niech żyją skorpiony

Jacek

Co byscie zrobili? - (rozwod)