Szybkie dania obiadowe?

1. Data: 2003-07-16 15:25:45

Temat: Szybkie dania obiadowe?
Od: "Baba Jagaa" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
nie za bardzo lubie gotowac, gotuje wlasciwie dlatego ze musze czyms zywic
mojego meza :) Mnie samej wystarcza chleb :)
Ale do rzeczy: otoz najbardziej pasuje mi robic na obiadek szybkie i malo
pracochlonne dania, ale powoli wyczerpuja mi sie pomysly:(
Do tej pory robilam:
1. nalesniki z dzemkiem
2. placki ziemniaczane
3. kotlety mielone
4. makaron z twarogiem
5. zupy z mrozonych warzyw i (cud!) ostatnio nauczylam sie robic pomidorowke
:)
6. makaron lub ryz z drobno posiekanym miesem mielonym, zoltym serem i z
sosem bolonskim
7. ryba filet z frytkami

To chyba wszystko. Czy mozecie podac jakies szybkie, nieskomplikowane dania
obiadowe ktore kucharz od siedmiu bolesci jest w stanie przyrzadzic i nie
schrzanic ? (ostatnio udalo mi sie przypalic ryz:))
Aha, zaznacze od razu ze uzywam wszelkich udogodnien typu kostki rosolowe,
koncentraty pomidorowe, sosy w sloiczku itp.

Pozdrawiam serdecznie i licze na pomoc, Jagaa

1. Data: 2003-07-16 15:27:43

Temat: Re: Szybkie dania obiadowe?
Od: "Zygmunt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baba Jagaa" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ale do rzeczy: otoz najbardziej pasuje mi robic na obiadek szybkie i malo
> pracochlonne dania, ale powoli wyczerpuja mi sie pomysly:(
[...]
Czy ten Twój mąż, to ma jeszcze siłę na coś więcej niż tylko oglądanie
telewizji?
Zyzio

1. Data: 2003-07-16 15:32:30

Od: "Baba Jagaa" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie, ze ma.

Pozdrawiam, Jagaa

p.s. dzieki za wspanialy przepis na szybkie danie.

1. Data: 2003-07-16 15:34:55

Od: "Zygmunt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiscie, ze ma.
>
> Pozdrawiam, Jagaa
>
> p.s. dzieki za wspanialy przepis na szybkie danie.
No nie przesadzaj z tymi przepisami. W lato, to potrawy robią się same.
Kupujesz kg fasolki, bobu i już masz obiad, ostrugasz kartofelki, ugotujesz
podasz z przepysznym kefirem "Bieluch" ( lub innym mniej pysznym) lub z
niemniej pyszną maślanką Sanocką i już masz trzy obiady. Do tego trzy
niebieskie drażetki i cool.
Zyzio

1. Data: 2003-07-16 15:41:20

Od: "Zygmunt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baba Jagaa" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
> nie za bardzo lubie gotowac, gotuje wlasciwie dlatego ze musze czyms zywic
> mojego meza :)
Biedny mąż!
No to może podać mu pierś.
Oczywiście kurzęcią. Kupisz taką pierś obstukasz młotkiem, następnie
posypiesz czosnkiem granulowanym, przyprawą Kamisa do kurczaka, trochę soli.
Po 1-2 godzinach odstania w lodówce w panierkę i na patelkę.
Acha, jeszcze powinnaś kupić sobie makatkę do kuchni. "Dobra kucharka
gotuje". Reklama dźwignią wszystkiego.
Zyzio

1. Data: 2003-07-16 15:42:06

Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Baba Jagaa napisał:

> [...]
> koncentraty pomidorowe, sosy w sloiczku itp.
>
> Pozdrawiam serdecznie i licze na pomoc, Jagaa

Witam.
1. Polecam kurczaka w warzywach.

Piersi kurczaka pokroic jak gulasz.
Nalac do garka troche wody, wsypac mieso, wsypac warzywa, posolic,
popieprzyc. (ewentualnie mozna gotowac w kostce bulionowej.
Dusic pod przykryciem.

Warzywa : jakie kto chce, moga byc mrozzonki jakie kto lubi( dobre takia
mieszanka chinska), moga byc nie mrozone, samodzielnie pokroic
marchewke, pora, kalafiora, co kto lubi. Malo roboty i nawet nie smazone :)

2. spagetti z sosem z torebki
Mieso na patelnie ( gulaszowe, lub kurczak w kostke, lub mielone) zalac
sosem (przepis na torebce)
Ugotowac makaron.
Posypac zotym startym serem lub czym kto woli.

3. gulasz
Mieso gulaszowe + sos gulaszowy z torebki
Mieso do garka, zalac sosem(przepis na torebce)
Podawac z kasz gryczana.

Stosuje z powodzeniem.

Pozdrawiam Beazuku Zielona Góra
B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-07-16 15:44:04

Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zygmunt napisał:

> [...]
> Po 1-2 godzinach odstania w lodówce w panierkę i na patelkę.
> Acha, jeszcze powinnaś kupić sobie makatkę do kuchni. "Dobra kucharka

Witam.

"Po 1-2 godzinach odstania w lodówce w panierkę i na patelkę."

szybki obiad ??

hihihih

1. Data: 2003-07-16 15:46:08

Od: "Zygmunt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beazuku" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam.
>
> "Po 1-2 godzinach odstania w lodówce w panierkę i na patelkę."
>
> szybki obiad ??
Szybki, bo obstukanie i patelka to tylko naście minut. A w czasie, gdy
kurzęcina w lodówce można porozmawiać o ostatnich wydarzeniach w polityce!
;-)
Zyzio

1. Data: 2003-07-16 15:48:27

Od: "Zygmunt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beazuku" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> szybki obiad ??
>
> hihihih
Najszybsze są zupki jum-jum, ale nie wiadomo, czy chłopina pociągnie na nich
długo?
Zyzio

1. Data: 2003-07-16 15:54:51

Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szybki, bo obstukanie i patelka to tylko naście minut. A w czasie, gdy
> kurzęcina w lodówce można porozmawiać o ostatnich wydarzeniach w polityce!
> ;-)
> Zyzio

hihihi

Pozdrawiam Beazuku Zielona Góra
B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

Piekarnik z bajerami
tort bostoński
Mięso mielone - pytanie [OT]
gorące, wekowane sosy