Re: Szybkie dania obiadowe?

From: beazuku <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Szybkie dania obiadowe?
Date: Wed, 16 Jul 2003 17:42:06 +0200
Sender: b...@p...onet.pl@dial-2137.zgora.dialog.net.pl

Użytkownik Baba Jagaa napisał:

> Witajcie,
> nie za bardzo lubie gotowac, gotuje wlasciwie dlatego ze musze czyms zywic
> mojego meza :) Mnie samej wystarcza chleb :)
> Ale do rzeczy: otoz najbardziej pasuje mi robic na obiadek szybkie i malo
> pracochlonne dania, ale powoli wyczerpuja mi sie pomysly:(
> Do tej pory robilam:
> 1. nalesniki z dzemkiem
> 2. placki ziemniaczane
> 3. kotlety mielone
> 4. makaron z twarogiem
> 5. zupy z mrozonych warzyw i (cud!) ostatnio nauczylam sie robic pomidorowke
> [...]

Witam.
1. Polecam kurczaka w warzywach.

Piersi kurczaka pokroic jak gulasz.
Nalac do garka troche wody, wsypac mieso, wsypac warzywa, posolic,
popieprzyc. (ewentualnie mozna gotowac w kostce bulionowej.
Dusic pod przykryciem.

Warzywa : jakie kto chce, moga byc mrozzonki jakie kto lubi( dobre takia
mieszanka chinska), moga byc nie mrozone, samodzielnie pokroic
marchewke, pora, kalafiora, co kto lubi. Malo roboty i nawet nie smazone :)

2. spagetti z sosem z torebki
Mieso na patelnie ( gulaszowe, lub kurczak w kostke, lub mielone) zalac
sosem (przepis na torebce)
Ugotowac makaron.
Posypac zotym startym serem lub czym kto woli.

3. gulasz
Mieso gulaszowe + sos gulaszowy z torebki
Mieso do garka, zalac sosem(przepis na torebce)
Podawac z kasz gryczana.

Stosuje z powodzeniem.

Pozdrawiam Beazuku Zielona Góra
B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"