Re: Szyna NTI-TSS (zapobiega zaciskaniu zębów podczas snu)

From: LM <p...@n...sig>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Szyna NTI-TSS (zapobiega zaciskaniu zębów podczas snu)
Date: Fri, 03 Mar 2006 23:59:07 +0100

beamb pisze 03-03-2006 17:08:
> Witam,
> Ja dostalam oferte podobna: szyna krótka (obejmująca tylko siekacze) -
> 500pln;
> szyna dluga (na cały łuk zębowy) - 250pln.
> Nie wiem co to za skroty NTI-TSS - mi dendtysta powiedzial ze jest albo
> krotka albo dluga.
> Pozdrawiam. Beata

NTI to określony rodzaj szyny, jest to gotowa szyna (właśnie na
siekacze), która jest dopasowywana do konkretnej osoby (a właściwie jej
zębów) przy użyciu samopolimeryzującego tworzywa w gabinecie przez
dentystę. Zapewne proponowana szyna długa to szyna z przezroczystego
akrylu, przygotowywana przez technika na podstawie wycisków i kęska
zgryzowego wykonanych przez lekarza.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk