Re: T-coil w aparatach sluchowych

From: Stachu <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: T-coil w aparatach sluchowych
Date: Wed, 24 Oct 2007 10:49:23 +0100

Takie pętle do różnych telefonów oferuj? np.
>sklepy ze sprzętem do inwigilacji (wiesz, dyskretna słuchawka w uchu
>i mikrofon w rękawie), ale powinny bez problemu działać również
>z naszymi aparatami słuchowymi (nadal z zastrzeżeniem, że musi
>być możliwo?ć przeł?czenia aparatu w tryb T lub MT - sprawdĽ
>na obudowie swojego aparatu słuchowego).

>Masz na my?li cewkę indukcyjn? w aparacie? Powinna być wbudowana
>w Twój aparat - czy to analogowy, czy cyfrowy. Je?li nie jest, to
-------------------
Dzieki bardzo Gerard i Sylwia za pomoc...
z petla nie ma problemu - bo to jest latwo dostepne, nie wiem tylko
jaki aparat do tego dobrac..
ale doszedl inny problem - czy osoby normalnie slyszace moga uzywac
aparatu sluchwogo? widze po tych aparatach ze wchodza one chyba
gleboko w ucho... czy to nie .. wiecie .. nie zepsuje mie sluchu? :)
moze sa takie apraty co sa praktycznie jak sluchawki douszne w
normalnych sluchawkach do mp3 playerow? bo taki by mnie bardziej
wyleczyl :)

dzieki jeszcze raz za odzew
pozdro
stach