THERMOMIX

1. Data: 2000-05-14 07:56:25

Temat: THERMOMIX
Od: "Lidia" <k...@s...from.pl.> szukaj wiadomości tego autora

cześć:))
czy ktoś na grupie może powiedzieć coś negatywnego o "thermomix" a może
ktoś zna tańszą wersję bo urządzenie jest super tylko bardzo drogie

1. Data: 2000-05-15 06:23:09

Temat: Re: THERMOMIX
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lidia napisał(a) w wiadomości: ...
>cześć:))
>czy ktoś na grupie może powiedzieć coś negatywnego o "thermomix" a może
>ktoś zna tańszą wersję bo urządzenie jest super tylko bardzo drogie

Negatywne jest to ze ktos z uporem maniaka wywoluje systematycznie dyskusje
o jakichs tam garach.....

Marek

1. Data: 2000-05-15 11:38:50

Od: "Lidia" <k...@s...from.pl.> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.W." <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> Negatywne jest to ze ktos z uporem maniaka wywoluje systematycznie
dyskusje
> o jakichs tam garach.....
>

> Marek
>nie z uporem maniaka bo ja pytam pierwszy raz a to chyba grupa o gotowaniu
więc pytanie o garnki jest pod właściwym adresem, do archiwum grupy
niewiedzieć czemu nie mogę się dostać

1. Data: 2000-05-16 05:40:26

Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lidia napisał(a) w wiadomości: ...

>Użytkownik "M.W." <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

>więc pytanie o garnki jest pod właściwym adresem, do archiwum grupy
>niewiedzieć czemu nie mogę się dostać

Posty z dni: 99-12-16; 00-05-15; 00-02-03
to tylko przyklady - i to BEZ zagladania do archiwum
wystarczy przesortowawac po temacie

Nie uwazam ze jak sie wywali iles tam kasy na jakies tam gary z niewiadomo
czego to zaraz umiejetnosci kucharskie osiagna szczyty....

Marek

1. Data: 2000-05-16 08:35:34

Temat: Odp: THERMOMIX
Od: "kianit" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Posty z dni: 99-12-16; 00-05-15; 00-02-03
> to tylko przyklady - i to BEZ zagladania do archiwum
> wystarczy przesortowawac po temacie

a co maja zrobic ci uzytkownicy, ktory z braku miejsca maja nastawione
kompaktowanie, albo usuwanie wiadomosci po kilku dniach/tygodniach?

> Nie uwazam ze jak sie wywali iles tam kasy na jakies tam gary z niewiadomo
> czego to zaraz umiejetnosci kucharskie osiagna szczyty....
>
> Marek

moze nie o umiejetnosci a o wygode chodzi. sa zwolennicy gotowania _tylko_
na piecu weglowym, w emaliowanych garach, i sa tacy co chetnie skorzystaja z
pomocy techniki jesli pomoze im to gotowac szybciej i latwiej, aby gotowanie
nie stalo sie codzienna gehenna w kuchni, po pracy, do poznej nocy, z
dziecmi wyciagajacymi ci marchewke spod noza... to tylko przyklad
dydaktyczny, aby jesli ma sie _koniecznosc_ odpowiedzi to wyslac pomoc na
grupe, albo krytyke (skad znasz umiejetnosci pytajacego) do swojego kubla na
smieci.
dominika.
ps.: przepraszam postronnych grupowiczow za ten post, ale czasami trudno
wytrzymac "autorytatywnosc" niektorych, ktorzy uwazaja, ze jak ktos
grzecznie o cos pyta lub prosi na pewno to nie odroznia rondla od patelni. a
pytanie o "gary" to chyba przede wszystkim na te grupe, bo gdzie???

1. Data: 2000-05-16 09:40:22

Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kianit napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>grupe, albo krytyke (skad znasz umiejetnosci pytajacego) do swojego kubla

Zlej baletnicy ......
jezeli ktos potrafi gotowac to da sobie rade tym co ma akurat pod reka - i
to niezaleznie czy to bedzie marchewka czy rece dzieci ;-)))))
Tez pracuje i nagminnie zdaza mi sie przygotowywac jakies obiadki z tego co
akurat znajde w lodowce....
Sekretem nie sa jakies tam kosmiczne technologie gotowania tylko trening i
wlasciwa organizacja pracy no i przygotowanie wczesniej odpowiednich
polproduktow

> [...]
>grzecznie o cos pyta lub prosi na pewno to nie odroznia rondla od patelni.
>pytanie o "gary" to chyba przede wszystkim na te grupe, bo gdzie???

Czestotliwosc z jaka pojawiaja sie posty na powyzszy temat wywoluja
podejzenie ze chodzi o jakas forme spamu
stad moja reakcja.
Jezeli urazilem to przepraszam.

M.W.

1. Data: 2000-05-16 09:57:43

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

kianit <k...@v...pl> wrote in message

| a co maja zrobic ci uzytkownicy, ktory z braku miejsca maja nastawione
| kompaktowanie, albo usuwanie wiadomosci po kilku dniach/tygodniach?

Dobrym zwyczajem na ng było zawsze najpierw przez parę dni poczytać
grupę, zorientować się kto, co, jak i dlaczego, a dopiero potem posty
słać. Gdyby tak było Lidia (k...@s...from.pl)trafiłaby na
news:39197097@news.vogel.pl (z 10.05!) i nie byłoby całego tego
zniecierpliwienia.

K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal oldsmobile mind
i'm sitting in the fireplace burning up my
t i m e

1. Data: 2000-05-17 08:54:40

Od: "kianit" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik M.W. <t...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aI8U4.73446$O...@n...tpnet.pl...

> [...]
> Sekretem nie sa jakies tam kosmiczne technologie gotowania tylko trening i
> wlasciwa organizacja pracy no i przygotowanie wczesniej odpowiednich

zgadzam sie w 100%. jednak nie musi wykluczac to uzywania jakistam sprzetow
do pomocy, jesli taka wola. ja tez kiedys wylam peany na czesc noza i deski,
nawet tarki nie lubilam, a teraz wszelkie tarcia i siekania zlecam
malakserowi, topienia, rozmrazania, podgrzewania mikrofalowce, a parzenie
herbaty ekspresowi. to po prostu przyspieszenie czynnosci codziennych. w
weekend zdecydowanie wracam do deski i noza, ale maszyn nie wykluczam z
zycia, przeciez po cos je wymyslono, prawda?

> Czestotliwosc z jaka pojawiaja sie posty na powyzszy temat wywoluja
> podejzenie ze chodzi o jakas forme spamu
> stad moja reakcja.
> Jezeli urazilem to przepraszam.
>
> M.W.

przepraszam ze sie unioslam, ale widocznie pokazanie sie na rynku nowej
maszyny wywolalo odzew, a ze wzgledu na cene chca skonsultowac to z innymi,
ich wiedza, preferencjami... a poza tym, czy to nie odmiana poczty
pantoflowej? w koncu spotykamy sie tu na wymiane doswiadczen i sposrzezen,
czyz nie? i o to pytaja zaiteresowani.

1. Data: 2000-05-17 22:59:27

Od: "Misiek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedz jest pod tematem "Thermomix+Varoma"
Michal B

Użytkownik Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8...@K...Brywczynski...
> [...]
> K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
> private velvet animal oldsmobile mind
> i'm sitting in the fireplace burning up my

dufinka za Odrą
sezon grilowy nietypowy- wyszlo dlugie SORRY
Gofry karmelkowe
jak wybierać szparagi?
Tort smietanowy