TRAFNE..

71. Data: 2009-08-06 18:40:43

Temat: Re: TRAFNE..
Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> od

> do

> czy

> Czy ta Justyna nie kończy trzech lat w październiku? Bo w takim przypadku
> możesz przyjechać nawet jutro, lub w sobotę.

Niestety, teraz nie da rady.. Ma wielki brzuch.

72. Data: 2009-08-06 18:41:13

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> No to po kiego ja się tu produkuję, jak Ty wszystko wiesz?!!!
>
> Qra

Bez przesady, wszystkiego to ja nie wiem.

73. Data: 2009-08-06 18:52:38

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Krovie udo? :-D

Krovia noga.

--
Pozdrawiam - Aicha

74. Data: 2009-08-06 19:09:06

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Krovia noga.

Czyli innymi słowy - golonka, albo golonko jak mówią na południu Polski..

75. Data: 2009-08-06 19:20:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, teraz nie da rady.. Ma wielki brzuch.

Przyznaję się - to nie ja. Ani jako mąż i nie mąż, choć beret gdzieś mam...
A co? Twierdzi, że mnie zna? I popełniała na mnie czyny lubieżne?

76. Data: 2009-08-06 20:10:41

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Przyznaję się - to nie ja. Ani jako mąż i nie mąż, choć beret gdzieś mam...
> A co? Twierdzi, że mnie zna? I popełniała na mnie czyny lubieżne?

Mam nadzieję że nie Ty, nie zniósłbym pod swoim dachem kogoś z błękitną
krwią..

A czyny, a raczej rękoczyny to ona popełni na Tobie.. za rok albo dwa...

77. Data: 2009-08-06 20:39:11

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys wrote:

> Czyli innymi słowy - golonka, albo golonko jak mówią na południu
> Polski..

Z tym że na kielecczyźnie golonku.

michał

78. Data: 2009-08-06 21:08:10

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Z tym że na kielecczyźnie golonku.

Golon-ku to sztuka walki (z) golonką :)

--
Pozdrawiam - Aicha

79. Data: 2009-08-06 21:28:30

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Golon-ku to sztuka walki (z) golonką :)

Mniam! W sam raz dla rozwoju damskiego mistrza. :)

michał

80. Data: 2009-08-07 04:00:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mniam! W sam raz dla rozwoju damskiego mistrza. :)

Teraz sprzedają golonki pocięte, ale dawniej kupowałem trzy całe, takie
powyżej 1kg wagi i do szybkowara z warzywami. Później na talerze, musztarda,
świeży chleb i piwo - sześciopak musowo. Na wywarze pomidorowa, albo
grochowa, czasem kapuśniak...
To było życie...

czy ja zwariowałem?
CAFNIETY PARCHOLEC ?!
PARCHY SIE STRZELAJA !!!
Dla przypomnienia tego co ważne i nie zapominać.
He..he