TRAFNE..

1. Data: 2009-08-02 22:17:17

Temat: TRAFNE..
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikt nie zatruje życia bardziej niż była żona lub kochanka...

2. Data: 2009-08-03 08:26:38

Temat: Re: TRAFNE..
Od: "Fryderyka Niemocińskia" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> Nikt nie zatruje życia bardziej niż była żona lub kochanka...
To działa w obie strony. No tak, ale cóż Ty możesz o tym wiedzieć.:)

3. Data: 2009-08-03 09:13:49

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Nikt nie zatruje życia bardziej niż była żona lub kochanka...

E tam, najbardziej zatruwa obecna żona..

4. Data: 2009-08-03 09:28:09

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> E tam, najbardziej zatruwa obecna żona..
współczuję. A po co żeście się pobierali?

> Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
> kierunku..

Tak, wiem: każde widły gnoju rzucone na pole PGRu- to potężny cios w
kapitalizm.:-)

Chiron

5. Data: 2009-08-03 09:39:26

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> współczuję. A po co żeście się pobierali?

Tak właściwie to się jeszcze nie pobraliśmy.. Ale to nie znaczy że nie
byłem nigdy żonaty. Jednak nie spotykają (ani nie spotykały) mnie żadne
szykany ze strony mojej "byłej".

6. Data: 2009-08-03 10:14:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fryderyka Niemocińskia" <p...@g...pl>
napisał w wiadomości news:h566vt$d76$1@inews.gazeta.pl...

> To działa w obie strony. No tak, ale cóż Ty możesz o tym wiedzieć.:)

http://www.gazeta.pl/usenet/

Czasem symetria musi być.
A to było takie proste - badanie DNA i finito...

7. Data: 2009-08-03 10:15:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak właściwie to się jeszcze nie pobraliśmy.. Ale to nie znaczy że nie
> byłem nigdy żonaty. Jednak nie spotykają (ani nie spotykały) mnie żadne
> szykany ze strony mojej "byłej".

He..he, ma wikariusza...

8. Data: 2009-08-03 11:31:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fryderyka Niemocińskia" <p...@g...pl>
napisał w wiadomości news:h566vt$d76$1@inews.gazeta.pl...

> To działa w obie strony. No tak, ale cóż Ty możesz o tym wiedzieć.:)

http://www.gazeta.pl/usenet/

Było nie zajmować się ........ paskarstwem.

9. Data: 2009-08-03 11:33:40

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> He..he, ma wikariusza...

Możliwe, zawsze miała słabość do kościoła..

10. Data: 2009-08-03 13:22:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Nie jesteś Polakiem. Wikariusz znaczy zastepca.

czy ja zwariowałem?
CAFNIETY PARCHOLEC ?!
PARCHY SIE STRZELAJA !!!
Dla przypomnienia tego co ważne i nie zapominać.
He..he