Re: TRZY GODZINY w powietrzu??!

Data: 2020-03-18 09:19:12
Temat: Re: TRZY GODZINY w powietrzu??!
Od: XL <i...@g...pl>

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> No własnie, a wirus co chwile mutuje.

Nie tak co chwilę - wirus grypy mutuje sezonowo, dlatego NIE MAJĄ SENSU
szczepionki. Szczepionka ma kilkumiesieczny okres produkcji (testy itd),
wiec jeśli ktor szczepi się w tym sezonie na grypę, to musztarda po
obiedzie, bo zyskuje odporność na zeszłosezonowy szczep grypy, a na nowy
nie jest odporny. I tak w kołko gonimy tego króliczka, a koncerny tłuką
kasę.
Przypominam też, że hiszpanka, po stosunkowo łagodnym wiosennym pierwszym
rzucie, największe zniwo zebrała w drugim rzucie, jesiennym. Wirus zmutował
w przerwie letniej, kiedy nie atakuje - bo najbardziej jest aktywny, gdy
jest zimno i wilgotno. I
bardzo się boję, że z koronawirusem będzie podobnie. Poczynania Anglików
mnie o tym przekonują - oni mają dobre informacje (mają badaczy i przede
wszystkim świetnych analityków) i wg mnie obecnie postępują słusznie,
drastycznymi metodami budując odporność zbiorową. Niestety, może to byc
jedyne racjonalne postępowanie. Całego świata się nie zaszczepi, nie
wyleczy, nie odizoluje. Służba zdrowia padnie, i tak ,,model brytyjski"
będzie wymuszony wszędzie.
ZWŁASZCZA jeśli koronawirus zmutuje w stronę większej agresywności jak
wirus hiszpanki. A raczej należy się tego spodziewać, bo natura wirusów
jest taka, że gdy napotykają przeszkodę w opanowaniu danego ekosystemu czy
jego części, mutują i wzmagają agresywność.
Chiny przechodzą remisję wieusa, ale to może być złudne i tragiczne w
skutkach poprzez zaniechanie środków ostrożnoeci do jesieni.
Nie mam wesołych myśli w tym momencie :-(

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: