Re: TRZY GODZINY w powietrzu??!

Data: 2020-03-19 10:59:49
Temat: Re: TRZY GODZINY w powietrzu??!
Od: Kviat

W dniu 19.03.2020 o 09:19, m...@g...com pisze:

> [...]
> wciskasz nieproszona. Bez tego ani rusz.
> A jak ktoś ci zwróci uwagę, że piszesz głupoty, to rozpaczasz, że jesteś
> atakowana i prześladowana.
> Przestań wrzucać antyszczepionkowe bzdury, homofobiczne, rasistowskie i
> antysemickie głupoty, a twoje problemy same się rozwiążą. Całkiem
> niedawno mądry człowiek powiedział, że nie wolno być obojętnym, więc
> wiesz czego się spodziewać, gdy znowu to zrobisz.
> ---
> Twoje problemy juz sie tak nie rozwionzom nawet jak przestaniesz PISac ;P

LOL :):)

> Nie jestesmy

A ilu was jest?

> obojentni na to co PISzesz od dlugiego czasu zapewniam cie

Jak widzisz, ja też nie jestem obojętny od długiego czasu. :)

> jeszcze raz, sKOro nie zrozumiales lub jeszcze nie dotarlo... ;)))

LOL :) Naślesz na mnie starszych kolegów?
Wiesz, ze groźby są karalne? To cię informuję, skoro nie zrozumiałeś lub
jeszcze nie dotarło.

No i teraz masz problem. Jak ktoś mi nawet niechcący podstawi nogę, to
będę wiedział kogo wskazać jako podejrzanego. Ty się teraz módl, żebym
nawet kataru nie dostał.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr