TV satelitarna

21. Data: 2011-12-12 10:01:24

Temat: Re: TV satelitarna
Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:jc4imk$591$1@inews.gazeta.pl...

> O to chodzi że nie jast bardzo zbliżona.

A mógłbyś w takim razie określić główne różnice?
Bo jak przeglądałam oferty, to pakiet podstawowy jest niemalże identyczny.
Różnice są w dosłownie poszczególnych programach i to dużo mniej
popularnych.

Nas interesują głównie programy informacyjne, filmowe, polskie,
popularno-naukowe i dziecięce.

N.

22. Data: 2011-12-12 12:46:20

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
371606.JavaMail.geo-discussion-forums@yqim9
*ZbyszekZ* napisał(-a):

> Różnice są nawet w pakietach podstawowych ot np. N i CP nadają
> program 1 w HD

I to jest najdziwniejsze, bo takiego, to nie nadaje nawet TVP ;)
Pomijam, że CP to go nie ma

> N ma całkiem przydatną opcję TVN+1

Już niedługo

--
Big Jack
////// GG: 660675

23. Data: 2011-12-12 14:06:11

Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*Nixe* wdusil[a] knefle:

>A jakiego pakietu internetowego w CP korzystasz?
>Ja mam teraz mobilny w Orange 20GB miesięcznie za ok. 90 zł i dla 4 osobowej
>rodziny sporo "sieciującej" to jednak za mało. Limit wyczerpuje się tydzień
>przed końcem miesiąca.

To bylo korzystanie grzecznosciowe, wiec nie znam limitow. Modemy to Huawei E182E
na ruterze Huawei D105 w 2 roznych lokalizacjach oddalonych o okolo ~30km.
Myslalem ze bedzie nedza, ale VPN dzialal na tym szybciej niz w niektorych
lokalizacjach
kablowych dizastera czy upc.

24. Data: 2011-12-12 14:10:09

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2011, 13:46:20 UTC+1 użytkownik Big Jack napisał:
> W wiadomości
371606.JavaMail.geo-discussion-forums@yqim9

> I to jest najdziwniejsze, bo takiego, to nie nadaje nawet TVP ;)
> Pomijam, że CP to go nie ma

Hmmm, a chciałem zrezygnować z N.
Drugim źródłem jest naziemna cyfrówka, więc TVP też nadaje.

> Już niedługo

O ile wiem wycofali się z likwidacji, chyba że masz na myśli przejęcie N przez C+.

--
ZZ@private

25. Data: 2011-12-12 14:49:13

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
009240.JavaMail.geo-discussion-forums@vbbdf9
*ZbyszekZ* napisał(-a):

> Drugim źródłem jest naziemna cyfrówka, więc TVP też nadaje.

TVP nie nadaje nigdzie TVP1 HD. To jest tylko wytwór "n"

> O ile wiem wycofali się z likwidacji, chyba że masz na myśli
> przejęcie N przez C+.

Mam na myśli odsunięcie w czasie tej decyzji na bodaj pierwszy kwartał
przyszłego roku. Oczywiście, mogę się mylić

--
Big Jack
////// GG: 660675

26. Data: 2011-12-12 15:05:32

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
net.pl
*Big Jack* napisał(-a):

> Mam na myśli odsunięcie w czasie tej decyzji na bodaj pierwszy kwartał
> przyszłego roku. Oczywiście, mogę się mylić

http://satkurier.pl/news/69888/tvn-hd1-jednak-znikni
e-tylko-pozniej.html

--
Big Jack
////// GG: 660675

27. Data: 2011-12-12 15:10:12

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-09 20:41, Nixe pisze:
> Pomóżcie dobrzy ludzie, jaką TV satelitarną wybrać z następujących:

Tylko C+ współpracuje ze spliterami, to dla mnie najważniejsze.
Mam z głowy dzieci i żonę, każdy może oglądać co chce i jest spokój.

28. Data: 2011-12-12 17:23:18

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2011, 15:49:13 UTC+1 użytkownik Big Jack napisał:
> W wiadomości
009240.JavaMail.geo-discussion-forums@vbbdf9

> TVP nie nadaje nigdzie TVP1 HD. To jest tylko wytwór "n"

Az poszedlem popatrzec. Fakt HD to toto nie jest, ale sygnal dokladnie taki sam jak w
"n".

> Mam na myśli odsunięcie w czasie tej decyzji na bodaj pierwszy kwartał
> przyszłego roku. Oczywiście, mogę się mylić

Szkoda, mnie (bardziej zonie) sie czasem przydawal.

--
ZZ@private

29. Data: 2011-12-12 18:47:18

Od: "JeSt" <o...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

TVP nie nadaje nigdzie TVP1 HD. To jest tylko wytwór "n"
... a jednak nadaje
www.tvp.pl/hd

30. Data: 2011-12-12 20:16:17

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2011, 19:47:18 UTC+1 użytkownik JeSt napisał:
> TVP nie nadaje nigdzie TVP1 HD. To jest tylko wytwór "n"
> ... a jednak nadaje
> www.tvp.pl/hd

TVP HD to nie TVP1.
To jest mix różnych programów z 1 i 2 a czasem całkiem innych.

--
ZZ@private

Mata masująca Shatsu
Polski proszek do prania