TVN Style + p. Hania od biustonoszy :)

1. Data: 2004-10-03 13:34:11

Temat: Re: TVN Style + p. Hania od biustonoszy :)
Od: "Margarett:\)\)" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
news:cl7tcg$fbt$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Żenia" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
>

> No właśnie ja też jestem w szoku. Do tej pory z dyskusji na grupie
wynikało,
> że p. Hania zmniejsza rozmiar pod biustem o 5, a miseczki zwiększa o jedną
> literę. Ale żeby o 3 litery... Miska E kojarzy mi się z wielkimi
piersiami,
> a Horodyńska ma tak na oko właśnie B lub C - jest wyska i szczupła, a
> biuscik ma taki w sam raz. >

Horodynska nie ma na oko B:), ja mam B/C a piersi mam mniejsze od niej, moim
zdaniem jej biust to C i to calkiem niemale:). B to nie jest duzy biust,
raczej maly/sredni, C to juz raczej sredni/duzy (zalezy jeszcze jakie), ale
w zyciu nie zaliczylabym piersi Horodynskiej do B i dziwie sie, ze nosila
takie staniki, tyle ze zmiana na E...hmm, moze to jakies przejezyczenie, na
D to jeszcze rozumiem, ale na EEEEEE?
aaaaaaaaaaaa ;)

1. Data: 2004-10-21 07:32:04

Temat: TVN Style + p. Hania od biustonoszy :)
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj rano oglądałam na TVN Style powtórkę wczorajszego 'miasta kobiet'. I
trafiłam na dyskusję o prawidłowym dopasowaniu biustonoszy - ekspertem była
p. Hania z wściekle rudymi włosami. Czy to ta słynna stołeczna specjalistka
od biustu? Mówiła ciekawe rzeczy, również coś o masażu upększającym piersi.

A na koniec zmieniła Horodyńskiej stanik z 70 B na... 70 E.... hm

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-10-21 08:33:23

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> specjalistka
> od biustu? Mówiła ciekawe rzeczy, również coś o masażu upększającym

ja takż eto oglądałam i dziwię się ,że rogalska i horodynska nosiły taki sam
rozmiar skoro na pierwszy rzut oka widac ze horodynska ma większy biust .

to jest ta słynna specjalistka od biustów i staników.
szkoda ,ż enic nie powiedziała o technice masowania biustu .
p.

1. Data: 2004-10-21 08:34:58

Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
piersi.

> A na koniec zmieniła Horodyńskiej stanik z 70 B na... 70 E.... hm

Witam. Naczytałam się tyle o tej p. Hani, że sama mam ochotę odwiedzić jej
sklep tylko niestety mieszkam za daleko. Ale jak można zmienić stanik z
miseczki B na E to nie rozumiem. Ja noszę G - ciekawa jestem na jakim
rozmiarze by się skończyło po wizycie w tym sklepie. Pozdrawiam. Żenia

1. Data: 2004-10-21 08:38:56

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żenia napisał(a):

> miseczki B na E to nie rozumiem. Ja noszę G - ciekawa jestem na jakim
> rozmiarze by się skończyło po wizycie w tym sklepie. Pozdrawiam. Żenia

To lepiej do niej nie idź, bo okaże się że nosisz J albo K ;) A wtedy,
to stanika raczej nie kupisz... ;)

Justyna
Moje nowe "stare" zdjęcie:
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2004-10-21 08:48:44

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

literę. Ale żeby o 3 litery... Miska E kojarzy mi się z wielkimi piersiami,
a Horodyńska ma tak na oko właśnie B lub C - jest wyska i szczupła, a
biuscik ma taki w sam raz. W mojej wyobraźni gdy taka osoba założy
biustonosz z miseczką E, to z przodu powinno jej zostać dużo pomarszczonego,
nie wypełnionego piersiami materiału. A wyglądało to tak, że po zmianie
stanika miała te piersi jakieś większe i lepiej wyeksponowane, a na zdrowy
rozum, to powinny zostać utopione...

Normalnie czary jakieś... :)

1. Data: 2004-10-21 12:43:45

Od: "Kalina" <kika90 @ op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> to jest ta słynna specjalistka od biustów i staników.
> szkoda ,ż enic nie powiedziała o technice masowania biustu .

dzień dobry,

po raz pierwszy na tej liście więc dzień dobry jest do wszystkich :)))

szkoda, że nie nie widziałam tego programu z TĄ panią.... też o niej
słyszałam i chętnie bym posłuchała, bo jakoś korzystając z jej rad nic mi
nie wychodzi w sklepie jak kupuje staniki :((

ale czytałam niedawno o jej technice masowania biustu - poszukam a jak nie
znajdę to wysile umysł (jakiś czas próbowałam tego ) i przypomnę sobie

pozdrawiam

Kalina

1. Data: 2004-10-21 13:38:38

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale czytałam niedawno o jej technice masowania biustu - poszukam a jak nie
> znajdę to wysile umysł (jakiś czas próbowałam tego ) i przypomnę sobie

oo to super ,dzieki ,chętnie skorzystam
pzdr
p.

1. Data: 2004-10-21 14:24:56

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nie widzialam tego programu wiec nie wiem czy pokazywali efekty tych zmian.
Moze zmienila jej na E ale usztywniana miska? Nieraz identyczne wersje
biustonoszy z jedyna roznica - usztywniany lub nie maja rozna wielkosc.

Pozdrawiam
Zazula

1. Data: 2004-10-21 14:50:31

Od: "Barbara" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masowanie biustu wg p.Hani wyglada jakos tak:
Czterema palcami prawej dloni masujemy gorna czesc biustu z pod lewej pachy
tak jakbysmy sciagaly go do prawej strony. Nie za mocno, ok 50 razy dziennie
w np.2 seriach po 25 razy. Wg p.Hani noszenie nieodpowiednio dobranego
rozmiaru biustonosza powoduje "uciekanie" biustu na boki. Równie wazne jest
ukladanie piersi podczas zakladania biustonosza. To prawda ze wiekszosc
kobiet dobiera biustonosz na oko a trzeba dokladnie znac swoje wymiary pod
biustem i w biuscie aby trafic w 10 i znalezc swoj rozmiar.

Pozdrawiam
Basia

makijaż permanentny
jak zafarbowac wlosy ? szamponetka czy farba ?
[wroclaw] gdzie 'Cosmetici Dora'
Fryzjer we Wrocławiu
fryzjer