złote nici

1. Data: 2004-10-21 13:05:09

Temat: złote nici
Od: "Wysoka" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.. wiecie coś o złotych niciach? ja znalazłam trochę w sieci, np
http://www.puellanova.pl/index.php?showart=13
ale czy któraś z Was przeszła ten zabieg??

1. Data: 2006-02-06 16:07:35

Temat: Re: złote nici
Od: "epilai" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć,
znalazłas jakies informacje od osób, które przeszły ten zabieg, a może Ty już
jesteś po zabiegu? Bo ja sie właśnie próbuję zorientować, czy warto i gdzie
najlepiej, daj znać, pozdrawiam, MJ
Hej.. wiecie coś o złotych niciach? ja znalazłam trochę w sieci, np
> http://www.puellanova.pl/index.php?showart=13
> ale czy któraś z Was przeszła ten zabieg??

TVN Style + p. Hania od biustonoszy :)
makijaż permanentny
jak zafarbowac wlosy ? szamponetka czy farba ?
[wroclaw] gdzie 'Cosmetici Dora'
Fryzjer we Wrocławiu