TVN - paramormalne zjawiska :-)))

1. Data: 2001-03-12 11:00:41

Temat: TVN - paramormalne zjawiska :-)))
Od: "adam" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wczoraj byl taki wspanialy program na tvn, na szczescie ogladalem tylko
zajawke, a nie calosc.......
dotyczyl zjawisk 'paranormalnych', a w szczegolnosci uprowadzen przez
kosmitow......

ludzie!! - mialem kiedys zajecia na psychiatrii (malo bo malo, ale
stomatologom tez cos sie od zycia nalezy :-)), i co drugi pacjent byl
uprowadzany, mial wszcepiane - cos-tam, byl wykorzystywany przez 'obcych',
itp, itd....

czy w kraju, gdzie panuje tolerancja, gdzie nie wolno smiac sie publicznie z
ludzi chorych, taki program jest mozliwy???? ludzie, przeciez to ewidentne
nabijanie sie z chorego czlowieka - klasycznego przykladu schizofrenii, a
piekny pan z TV zadaje powazne pytania w stylu ' a ile razy pania
wykorzystywali ci kosmici??'....

przeciez rownie dobrze do nastepnego programu zaprosza kogos bez nogi,
poszczuja psem i beda sie smiali, ze tak mu zle wychodzi ucieczka........

przeciez tak nie wolno!!!

adam

2. Data: 2001-03-13 16:41:30

Temat: Re: TVN - paramormalne zjawiska :-)))
Od: "Dariusz Dobosz" <D...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

adam <p...@p...onet.pl> w artykule news:98i9h6$l5t$1@news.tpi.pl
pisze...

> przeciez tak nie wolno!!!

Dobrze, że chociaż jedna osoba tak myśli. Ciekawi mnie tylko ile ludzi
uwierzyło
w tą historię a ilu wiedziało, że to choroba???

lek. med. Dariusz Dobosz

3. Data: 2001-03-13 19:49:12

Od: fEnIo <f...@k...jest.spoko.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Mar 2001 17:41:30 +0100, "Dariusz Dobosz" <D...@m...pl>
wrote:
>Dobrze, że chociaż jedna osoba tak myśli. Ciekawi mnie tylko ile ludzi
>uwierzyło
>w tą historię a ilu wiedziało, że to choroba???
to mozna myslec inaczej ? ;->

pozdr,
fEnIo

--
/) o (...) Dla mnie praca z MS Windows to
// _ _ _ , __ jak smaczna kolacja na elegancko

4. Data: 2001-03-13 22:11:24

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Mar 2001 20:49:12 +0100, fEnIo <f...@k...jest.spoko.pl>
wrote:

>to mozna myslec inaczej ? ;->
Wyszło jakieś opracowanie o porwanych przez UFO, opisy przypadków,
rekordziści w liczbie uprowadzeń, po co to robią (implanty, wycieczki
na inne planety, sex) itd.
Recenzent z "Nowej Fantastyki" przytomnie zauważył, że w całym tym
katalogu przypadków, nie ma nikogo kto walnąłby kielicha z UFOlami :-)
--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
W wieku 90 lat adepci Tai Chi poruszają się tak samo szybko,

5. Data: 2001-03-14 21:04:45

Od: "$tipa" <k...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stomatologom tez cos sie od zycia nalezy :-)), i co drugi pacjent byl
> uprowadzany, mial wszcepiane - cos-tam, byl wykorzystywany przez 'obcych',

Tylko co mam myśleć o kobiecie, która w rozmowach na każdy temat nie tylko
mówiła, że jej coś wszczepili, ale także pokazała płachtę zdjęć z tomografu,
na których to coś było i podstawiła pod samą kamerę opis radiologa, który
stwierdził, że w pniu mózgu jest kostka prostopadłościenna, podpis,
pieczątka. No chyba że jest aż tak świrnięta i nawiedzona, że zadała sobie
tyle trudu, żeby porządnie sfabrykować kliszę ok. metr na metr i opis
lekarza.

$tipa

Są rzeczy na niebie i ziemi, o których się filozofom nie śniło.

6. Data: 2001-03-16 09:55:06

Od: fEnIo <f...@k...jest.spoko.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Mar 2001 23:11:24 +0100, Robert Pyzel <r...@b...pl>
wrote:
> [...]
>Recenzent z "Nowej Fantastyki" przytomnie zauważył, że w całym tym
>katalogu przypadków, nie ma nikogo kto walnąłby kielicha z UFOlami :-)
hmmm... no to jest nisza do zagospodarowania ;->
ktos sie pisze ? ;->

pozdr,
fEnIo

--
Bartosz Feński 32-050 Skawina - Poland

"Duża część podatków idzie na utrzymanie pozorów,
że te podatki są potrzebne."
/B. Henry/

Gdzie mozna pozyczyc nawilzacz powietrza?
podbite oko
psycholog dla sportowca
mp3 za grosze
Stluczenie - palca!?