TVN reklamuje teraz eutanazje

1. Data: 2001-12-09 20:45:18

Temat: TVN reklamuje teraz eutanazje
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I stalo sie niemozliwe.
Reklama eutanazji skutecznie zbliza Polske do eutanazji.

Teraz tylko badac czy 50% jest za samobojstwem i tez zatwierdzic.

Potem glosowac zabijanie i gdy 50% bedzie za zabijaniem to tez
zatwierdzic ustawowo.

Zapomnialem jeszcze o zlodziejach.
A moze 50% marzy o wprowadzeniu zgody na kradziec
Zrobimy badanie i jutro zatwierdzimy demokratycznie kradziez.

A moze jeszcze bicie innych ?
Pewnie 50% by chcialo kogos pobic ze zlosci.
Gdy sie zalegalizuje bicie innych to kazdy bedzie mogl legalnie kogos
pobic.

Eutenazja to jednak wielki biznes i gdy mlodzi usmierca 10 milionow
starcow to beda setki tysiecy pustoch mieszkan, leczenie bedzie tansze,
chorych naraka nie trzeba bedzie leczyc.
Ubezpieczalnie nie beda musialy wyplacac emerytur, kasy chorych placic
za leczenie.

Coz za humanitarne rozwiazanie problemu przeludnienia swiata.
Gdy sie zabije 2 miliardy to reszta uzyska nowa przestrzen zyciowa.

Jeszcze rok i chorzy na raka zostana namowieni zeby sie sami usmiercali.
Dostana taka pompke elektryczna z trucizna i kazdy chory na raka sam
sobie bedzie wymierzal kare smierci.

Jaka to optymalizacja kosztow leczenia, ile mniej pelegniarek, ilu mniej
lekarzy bedzie potrzeba, ile osrodkow, szpitali, domow starcow bedzie
mozna zamknac.

Horror i tyle.
Powraca Auschwitz tyle ze zalegalizowany.

2. Data: 2001-12-09 20:59:33

Temat: Re: TVN reklamuje teraz eutanazje
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo inteligentnie mowi Marek Kotanski,
ze gdyby tak lapac ludzi za slowa i czekac tylko na chwile gdy ktos sie
zgodzi na smierc to co drugi mlody czlowiek mowi ze chcialby skonczyc
zycie.
Gdyby ich tak lapac za studia to co drugi student po przepiciu
juz by nie zyl.

Jest straszna presja na to, aby zmusic chorych pacjentow do zgody na
eutanazje.
Takze ksiadz mowi ze nikt nie chce umierac.

To jest okrutne, ale 100 osob jak sie zmowi to zrobi nam w Polsce
przymusowa eutanazje i ja wprowadzi, niezaleznie od tego czy ktos jest
przeciw czy nie.

Jak latwo zauwazyc partie uzyskuja miejsca w parlamencie gdy
reprezentuja zaledwie procent ludnosci.
Silna grupa sponsorowana , ktora zacznie glosno krzyczec w telewizji,
prasie, radiu, internecie,
szybko wprowadzi przymusem eutanazje.

To jest wielki biznes i wielka kasa.

Lekarze straca pacjentow, Marek Kotanski straci narkomanow,
hospicja zostana zamkniete, zamkniete zostana domy starcow.

W ciagu roku mozna tak zabic kilka milionow Polakow.

A zrobi to grupa biznesu 100 ludzi, ktora przejmie prawo do zabijania
ludzi.
Niewielkimi srodkami mozna dowolnie kreowac opinie spoleczna i
szybko wprowadzic eutanazje na zasadzie praktyki totalitarnej
typu Auschwitz.
Bedzie Auschwitz codziennie, kazdego roku./

Horror i tyle.
Jedni chca zabijac innych aby miec wiecej miejsca, wiecej kasy i
przejmowac ich mieszakania, domy, majatki.

3. Data: 2001-12-09 21:10:58

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodatkowo biznes smierci - eutanazji typu Auschwitz to wielki biznes.
Zaklad pogrzebowy ktory przejmie obsluge eutanazji
lub grupa takich przedsiebiorstw pogrzebowych, zarobi miliardy.
Gdyz w ciagu roku usmierconych zostanie kilkaset tysiecy chorych na raka
i innych.
I w okreslonych miejscach, ktore juz maja wylaczna obsluge przez
wybrane zaklady pogrzebowe.

100.000 zabitych x 5 tys = 500.000.000 zl
to jest ponad 100 mln $ do przejecia w ciagu roku przez obsluge
pogrzebowa, trumny, kwiaty, nagrobki
a przeciez koszt pogrzebu to czasem 10.000 i wiecej.

4. Data: 2001-12-09 21:25:17

Temat: Prawo wyboru
Od: "Virge" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pogrzebowa, trumny, kwiaty, nagrobki
> a przeciez koszt pogrzebu to czasem 10.000 i wiecej.

Pozwol ludziom wybierac,
nie jestes Bogiem

Virge

5. Data: 2001-12-09 22:28:45

Temat: Re: Prawo wyboru
Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pozwol ludziom wybierac, nie jestes Bogiem
> Virge
Słusznie zauważasz, nikt tylko Bóg ma prawo wyboru!
Idź i nie błądź więcej, abyś nigdy nie pomyślał nawet że musisz wybierać.
Tadeusz

6. Data: 2001-12-10 08:48:13

Od: "PPP" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taaa niezle chlopaki, ale moje zycie moj wybor.

Pozdro

7. Data: 2001-12-10 09:10:28

Od: "Maras" <M...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Piszesz to na przykładzie kraju, który zalegalizował eutanazję, czy tylko
puszczasz wodzę fantazji ???

Absolutnie nie podoba mi się świat zgodny z Twoją wizją (nikt tego by nie
chciał), ale taka działa demokracja. W wolnym kraju można ustalać dowolne
przepisy, a wystarczy do tego odpowiednia większość parlamentarna - na taki
ustrój się zgodziliśmy. Demokratycznie możemy wybrać, czy chcemy żyć
moralnie, czy chcemy żyć zgodnie z jakąś religią.... możemy się też
przekształcić się w państwo wyznaniowe i skończyć z demokracją - też
demokratycznie. Wtedy będziemy wszyscy postępowali zgodnie z wolą Boga,
Allacha, Mahometa, Buddy... czy innego jakiego sobie wybierzemy...

I zaznaczę, że wiele niesprawiedliwości zatwierdzonych przez naszą
demokrację mi się nie podoba, są wręcz pogwałceniem moich zasad moralnych...
ale w takim kraju żyje i nie jestem nikim więcej niż mniejszością.

pozdrowienia,
Maras

P.S.
wczoraj wyłączyłem TV jak zaczął się program o eutanazji.

8. Data: 2001-12-10 12:13:49

Od: "Ostry" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zasatanawiasz się czasem nad tym co piszesz ???
Poziom eskalacji i samonakręcania się w Twoim poscie bardziej mnie przeraża
niż eutanazja.
Nawet w Holandii wytoczono procesz przeciwko lekarzowi za to, że dokonał
eutanazji zdrowego człowieka ( na życzenie tego człowieka oczywiście ).

--
ostry

9. Data: 2001-12-10 15:18:12

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostry wrote:

> [...]
> Nawet w Holandii wytoczono procesz przeciwko lekarzowi za to, że dokonał
> eutanazji zdrowego człowieka ( na życzenie tego człowieka oczywiście ).
Chyba czegos nie rozumiesz.
Do przeprowadzenia eutanazji nie jest wymagana choroba pacjenta.
Moze to byc chwilowy stan umyslu wynikajacy z depresji.

10. Data: 2001-12-10 16:11:52

Od: Raf256 <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Virge" <k...@p...fm> wrote in news:9v0l2j$412$1@sunsite.icm.edu.pl:

> Pozwol ludziom wybierac,
> nie jestes Bogiem

Expiert (vel Darek) chyba czasem myśli inaczej ;)

--

Może komuś się przyda taki link ...
studia
Głupi tato i wyrostek ?