TVP 2 - pigułka anty ???

1. Data: 2004-09-20 21:58:29

Temat: TVP 2 - pigułka anty ???
Od: "Jacek" <sq1dnu@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kto ogląda (ł), co sądzicie o tych dyskusjach???

Pozdr
Jacek

2. Data: 2004-09-20 22:19:08

Temat: Re: TVP 2 - pigułka anty ???
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Kto ogląda (ł), co sądzicie o tych dyskusjach???
>
> Pozdr
> Jacek

Ogladam ......i jak zwykle nic konkretnego z niej nie wynika - za malo
podparcia argumentów danymi ! za duzo krzyku i udowadniania kto ma racje

pozdrawiam

Aska

3. Data: 2004-09-21 07:21:22

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wnioski? Kto głośniej krzyczy, ten ma rację;)
Zaskoczona byłam obecnością wśród dyskutantów posłanki Senyszyn (mam
nadzieję, że dobrze zapamiętałam nazwisko).
Nie mam pojęcia, w jakim celu ją tam posadzili. Żenujące wypowiedzi, zupełny
brak klasy, prymitywizm. A wszystko to okraszone szeroooooooookim uroczym
uśmiechem;)
Mogłaby wystąpić w reality show.

Pozdr. Ewa

4. Data: 2004-09-21 07:30:11

Od: "Jacek" <sq1dnu@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A wszystko to okraszone szeroooooooookim uroczym
> uśmiechem;)
> Mogłaby wystąpić w reality show.

No i ten jej głosik......masakra:)

Jacek

5. Data: 2004-09-22 22:20:30

Od: WOJSAL <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek napisał:
> Kto ogląda (ł), co sądzicie o tych dyskusjach???

Chyba rzadzila tam ideologia okraszona emocjami:
- jestesmy przeciw antykoncepcji
(bo jest to zgodne z ideologia) i podpieramy sie
wybranymi argumentami naukowymi;
- jestesmy przeciw (bo zwalczamy ideologie
naszych przeciwnikow) i podpieramy sie wybranymi
argumentami naukowymi.

Ja, bedac laikiem z medycyny, dowiedzialem sie z tego
programu ze antykoncepcja jest jednoczesnie szkodliwa
dla zdrowia jak i wrecz korzystna dla zdrowia. Antykoncepcja
prowadzic moze do nowotworow oraz przy pomocy antykoncepcji
nowotwory sie leczy. A to wszystko z ust fachowcow, lekarzy
podpierajacych sie argumentami naukowymi.
Krotko mowiac - dla mnie byl to belkot.

Szkoda ze nie poruszano kwestii etycznych, moralnych.

Natomiast sam cykl dyskusji (prowadzonych przez Pospieszalskiego)
uwazam za bardzo ciekawy. Tyle ze tematy typu antykoncepcja,
aborcja - zawsze prowadzic beda do belkotu rozemocjonowanych
uczestnikow.

--
Pozdrawiam :)
WOJSAL (Wojciech Sałata)

6. Data: 2004-09-22 22:45:24

Od: "Aśka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>   wybranymi argumentami naukowymi;
> - jestesmy przeciw (bo zwalczamy ideologie
>   naszych przeciwnikow) i podpieramy sie wybranymi

zgadzam się

> [...]
> nowotwory sie leczy. A to wszystko z ust fachowcow, lekarzy
> podpierajacych sie argumentami naukowymi.

z tym takze sie zgadzam

> Szkoda ze nie poruszano kwestii etycznych, moralnych.

kwestie te poruszył dziewczyna kt mówila o religii no i nauczyciel tez z tej
ideologii byl .....a poza tym kwestii moralnych cz etycznych akurat w tej
kwestii troche bez sensu poruszac Kazdy sam we włsnym sumieniu odpowiada sie
za bądź przeciw ...inna sprawa to akceptacja osmiennych zda

> [...]
> uwazam za bardzo ciekawy. Tyle ze tematy typu antykoncepcja,
> aborcja - zawsze prowadzic beda do belkotu rozemocjonowanych

ano prowadzi co w POlsce widac zawsze przy tego typu dyskusjach

pozdrawiam

Aska

7. Data: 2004-09-22 22:55:03

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nowotwory sie leczy. A to wszystko z ust fachowcow, lekarzy
> podpierajacych sie argumentami naukowymi.

A to akurat prawda - pigułki mogą zwiększać prawdopodobieństwo wystąpienia
jednego z nowotworów, jak i zmniejszać ryzyko wystąpienia innego - zdaje
się, że chodzi tu o raka jajnika i raka trzonu macicy. Ale bij zabij - nie
pamiętam, którego zwiększa, a którego zmniejsza:)

Pozdr. Ewa

Rozne zrenice - co za cholera
Chirurgia Fantomowa - coz to jest ?
Jasne zgrubienia na skorze u dzieci