Re: Tabela wartości odżywczych w xls

From: "rosak" <h...@T...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Tabela wartości odżywczych w xls
Date: Thu, 15 Dec 2005 00:42:45 +0100

W artykule news:dnq9bm$lq8$1@opal.futuro.pl,
niejaki(a): Filip KK zeznał(a) co następuje:

> Starasz sie przeskoczyc prog, ktory jest nie do przekroczenia. TO jest
> dla Ciebie zupelnie niepotrzebne.

Ale interesujące i wciąga...

> To wszystko jest ze soba powiazane :)

Otóż to :)

> Przede wszystkim (to co zawsze powtarzam), wyznacz sobie cel.
> Nastepnie go realizuj dzieki treningom.

Właśnie, tak zacząłem. Cel- poprawa kondycji i sprawności fizycznej,
zrzucenie nadmiaru tłuszczu (niewiele), przyrost masy mięśniowej, rzeźba.
Zacząłem realizować. Regularne treningi + aerob. + sauna, bez diety (zresztą
z braku czasu prawie nie jadłem). Po ok trzech tyg. treningów z 80 kg
zrobiłem 71 i tak się trzyma (wzrost 175, 24l). Niedawno pomyślałem o
diecie, wcześniej nie zdawałem sobie sprawy że ma tak ogromne, właściwie
kluczowe znaczenie. Zacząłem od przykładowego gotowca:
http://www.fbb.pl/index.php?showtopic=7475&hl=dieta
..i po kilku dniach czytania artykułów o diecie wszystko mi się pogmatwało,
same sprzeczności.. jeden produkt ma idealne wartości odżywcze b/t/w ale z
kolei jakiś jego składnik nie idzie w parze ze składnikiem innego produktu i
wywołuje więcej szkody niż pozytku, albo np. ma zbyt wysoki IG albo.. [tu
mnóstwo innych niejasności]

> Ale pamietaj, ze bez diety
> zaden trening nie przyniesie oczekiwanych rezultatow.

Zapomniałeś dodać 'właściwej' - i to jest mój problem :)

Myślę że poprostu poproszę na forum o skomponowanie jakiejś diety albo
skorzystam z jakiejś gotowej ale dobrze ocenionej. Wiem że odpiszesz mi że
nie ma gotowców, że dietę trzeba dostosować do własnego organizmu ale żebym
potrafił ułożyć sobie dietę od zera musiałbym właśnie wgłębić się w tajniki
tego tematu. Na razie więc skorzystam z gotowca i będę go sukcesywnie
dostosowywał do własnych potrzeb.

--
rosak