Tabletki 3in1 do zmywarki :( zostaja w zmywarce

11. Data: 2006-01-16 16:50:08

Temat: Re: Tabletki 3in1 do zmywarki :( zostaja w zmywarce
Od: Slawomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:
> A co jeszcze zawierają te tabletki "4 w jednym" i co będą zawierały ani
> chybi wchodzące już na rynek "5 w 1" nawet nie chcę wiedzieć :-)

Tabletki "5 w 1" będą zawierały zmywarkę w proszku.
Sposób użycia tabletek "5 w 1":
1. Umieścić tabletkę na dnie talerza przed nałożeniem jedzenia.
2. Po jedzeniu talerz wylizać do czysta.

I ludzie to będą kupować - w końcu to wygoda. Nie dość,
że nie trzeba oddzielnie wsypywać proszku, soli i nabłyszczacza
to jeszcze nawet nie trzeba będzie wkładać naczyń do zmywarki
i potem wyjmować...

P.S.
Nie używam tabletek tylko proszek, ale czasami podobny efekt
też występuje - jak skończy się sól i przez kilka-kilkanaście
zmywań nie uzupełnię. Efekt mija po wsypaniu soli.
--
Slaw

12. Data: 2006-01-16 17:42:52

Od: "rokko" <p...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "futrzak" <f...@...w.w.wytnij.to.interia.pl> napisał w
wiadomości news:dqfmdj$gep$1@213.17.176.82...
> Witam
> Kupilem jakies pół roku temu zmywarke AEG.
> Poczatkowo ustawialem program na 30 stopni. Naczynia sie ładnie zmywały.
> Od pewnego czasu jak nastawie 30 stopni to naczynia sa niedomyte i zostaje
> szesc tabletki w zmywarce.
> Probowalem juz producentow roznych tabletek efekt zawsze ten sam - zostaje
> szesc tabletki.
> Filtr czyszczony.

co oznacza "zostaje część tabletki" ?
do tej pory byłem przekonany, że w fazie mycia po prostu otwiera się klapka
zamykająca ją (lub proszek) i woda z ramion wymywa wszystko z pojemniczka
???
czyżby kawałem tabletki zostaje w filtrze albo leży gdzieś w pralce ?

BTW - rzeczywiście być może "za twarda" woda (za mało soli) nie chce
rozpuścić tabletki.... ?

rokko

13. Data: 2006-01-16 17:57:00

Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

magia napisał(a):

> Wyrzuc tabletki i kup proszek.
> Nie od dzis wiadomo, ze tabletki sa niewile warte.
> Gdzies tu ktos kiedys nawet jakies badania przytaczal.

To był specjalista od szerokości zmywarek, porównywania pralek
przednio- i górno-ładowanych oraz kuchni gazowych i elektrycznych.

--
spp

14. Data: 2006-01-16 22:59:38

Od: "Arbiter" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie od dzis wiadomo, ze tabletki sa niewile warte.

nie potwierdzam.

Uzywam tabletek i nie mam zastrzezen. Oprócz tabletek 3w1 wsypałem kilogram
soli około pol roku wstecz albo i dawniej i do dziś to wystarcza.

15. Data: 2006-01-17 05:40:43

Od: "futrzak" <f...@...w.w.wytnij.to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

> [...]
> pojemniczka ???
> czyżby kawałem tabletki zostaje w filtrze albo leży gdzieś w pralce ?

Dokładnie, kawałek tabletki nierozpuszczonej zostaje w pralce.

> BTW - rzeczywiście być może "za twarda" woda (za mało soli) nie chce
> rozpuścić tabletki.... ?

A mozna dodatkowo osobno dodac soli do tabletek?

> rokko

Pozdrawiam
AF

16. Data: 2006-01-17 08:08:25

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "futrzak" <f...@...w.w.wytnij.to.interia.pl> napisał w
wiadomości news:dqi019$qvf$1@213.17.176.82...

> A mozna dodatkowo osobno dodac soli do tabletek?

Nie można, a TRZEBA, bez soli nie działa w tej zmywarce zmiękczanie
wody. Oczywiście sól nie dodajesz do tabletek, tylko do zmywarkowego
zasobnika na sól.

J.

17. Data: 2006-01-17 08:23:50

Od: "futrzak" <f...@...w.w.wytnij.to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

> [...]
> Oczywiście sól nie dodajesz do tabletek, tylko do zmywarkowego zasobnika

Dzisiaj dodam i zobacze efekt.

Pozdrawiam
AF

18. Data: 2006-01-17 08:29:44

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "futrzak" <f...@...w.w.wytnij.to.interia.pl> napisał w
wiadomości news:dqi9j3$987$1@213.17.176.82...

> Dzisiaj dodam i zobacze efekt.

Jeśli do tej pory nie dodawałeś, to licz się z tym, że na efekt
poczekasz ładnych parę myć, w tej chwili masz zapewne totalnie
zarośnięty zmiękczacz i trochę potrwa zanim on się zregeneruje.

J.

19. Data: 2006-01-17 09:02:14

Od: "futrzak" <f...@...w.w.wytnij.to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

> [...]
> ładnych parę myć, w tej chwili masz zapewne totalnie zarośnięty zmiękczacz
> i trochę potrwa zanim on się zregeneruje.

A w tabletkach jest za malo soli czy jak?

Pozdrawiam
AF

20. Data: 2006-01-17 09:26:23

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "futrzak" <f...@...w.w.wytnij.to.interia.pl> napisał w
wiadomości news:dqibr4$htc$1@213.17.176.82...

> A w tabletkach jest za malo soli czy jak?

To nie tak. W tabletkach soli nie ma wcale. One zawierają jakieś
środki zmiękczające wodę (nie sól, sól nie zmiękcza wody, sól
regeneruje zmiękczacz w zmywarce), ale toto działa tylko wtedy, kiedy
masz w zmywarce tabletkę, czyli przy zasadniczym cyklu "prania". Cała
reszta, czyli prania dodatkowe, płukania itp odbywają się już bez tych
dodatków, które wraz z wodą z prania zasadniczego płyną właśnie do
morza. Czyli, jeśli nie sypiesz soli, odbywają się w wodzie twardej.

J.

Zwrot VAT - wanna akrylowa
Instalacja licznika gazowego
Nawilzacz
Elektroniczny zegar sterujący-jakiej marki?
Ikea - Sofa rozkładana EKTORP