Tabletki 3in1 do zmywarki :( zostaja w zmywarce

51. Data: 2006-01-17 21:52:40

Temat: Re: Tabletki 3in1 do zmywarki :( zostaja w zmywarce
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Głaszcz" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
news:dqjahq$jfk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
> wiadomości news:dqiue7$c8a$1@news.onet.pl...
>>
> A czy przypadkiem nie masz zmywarki z wymmiennikiem?

Z wymiennikiem ciepła mam.

> wówczas nie powinnaś jej otwierac.

Zaraz po zakończeniu zmywania? Czemu?
I.

52. Data: 2006-01-17 22:21:57

Od: "JerzyR" <j...@o...usunto.pl.ua> szukaj wiadomości tego autora

> chyba, ze mam cos zepsute i nie wyswietla jak cos mu sie konczy :P

tez sie martwilem, ze cos jest nie tak, ale ostatnio skonczyl sie
nablyszczacz (po 2 miesiacach)
Sol jeszcze sie nie skonczyla - tzn. nie pali sie wskaznik

JR

53. Data: 2006-01-17 22:58:17

Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dqjor3$hmh$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Adam Głaszcz" <a...@t...pl> napisał w
> wiadomości news:dqjahq$jfk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Z wymiennikiem ciepła mam.

> Zaraz po zakończeniu zmywania? Czemu?
> I.
Już kiedyś zayzayer to tłumaczył - suszenie w takiej z wymiennikiem polega n
atym że po zakończeniu mycia do ścianek jest wpuszczana woda z wodociągu
która powoduje "suszenie kondensacyjne".
Tak to zapamiętałem ale poszukaj jeszcze w archiwum.

Adam

54. Data: 2006-01-18 06:13:42

Od: "futrzak" <f...@...w.w.wytnij.to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

> jesli mozna zapytac - ktory model?

Favorit 86080 VI.
Byc moze jest tak jak napisała Joanna ze teraz woda jest o wiele zimniejsza
niz w lecie i dlatego zmywarka nie zdarzy podgrzac wody do okreslonej temp.

Kupilem wczoraj sól i zobacze jaki bedzie efekt zmywania z tabletkami 3in1.

Wczoraj czytalem jeszcze raz instrukcje i napiane bylo zeby nie uzywac soli
w przypadku uzwania tabletek 3in1, gdyz zmywarka przy nastawieniu 3in1 nie
pobiera soli z pojemnika.

hhmmm
Ale i tak nasypalem soli ;)
efekt bedzie znany jutro.

Pozdrawiam
AF

55. Data: 2006-01-18 09:12:10

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Jan 2006 15:16:51 +0100 I had a dream that Marchewka
<M...@b...pl> wrote:
>U nas też. Ale muszę sprawdzić twardość wody u nas. Miałam taki papierek,
>ale się gdzieś zapodział... Muszę zadzwonić do sanepidu.

A czemu do sanepidu? A nie lepiej ambasada Wietnamu? Tak samo jest związana
z twardością wody w kranie, co sanepid :)

--
Grzegorz Janoszka

56. Data: 2006-01-18 09:12:56

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Jan 2006 15:05:20 +0100 I had a dream that medea <e...@p...fm>
wrote:
>No, ale w większości przypadków w mieszkaniach w wielkich miastach, to
>woda jest twarda. Ja miękkiej wody w mieście nie spotkałam.

Całe południe Krakowa (na południe od Wisły) ma wodę z Raby, która jest
bardzo miękka.

--
Grzegorz Janoszka

57. Data: 2006-01-18 09:29:04

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczatkowo ustawialem program na 30 stopni. Naczynia sie ładnie zmywały.
> Od pewnego czasu jak nastawie 30 stopni to naczynia sa niedomyte i zostaje
> szesc tabletki w zmywarce.
> Probowalem juz producentow roznych tabletek efekt zawsze ten sam - zostaje
> szesc tabletki.
> Filtr czyszczony.

Nie przeczytałem wszystkiego co tu ludziska popisali, tylko tyle, że juz
ustaliłeś, że to 30 minut.
Ja też używam tanich tabletek 3in1. Czasem zostawała tabletka w dozowniku i
doszedłem do tego ze to zależy od ustawienia naczyń w zmywarce. Czasem
poprostu jakiś tależ powodował że dysze nie pryskały po zasobniku i wtedy
zostawało tam szczególnie to niebieskie (chyba nabłyszczacz) w postaci mazi.
--
___________________________________________MAT______
__

58. Data: 2006-01-18 10:00:48

Od: "futrzak" <f...@...w.w.wytnij.to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

> [...]
> poprostu jakiś tależ powodował że dysze nie pryskały po zasobniku i wtedy
> zostawało tam szczególnie to niebieskie (chyba nabłyszczacz) w postaci
__

Nie zależy to od ułożenia naczyń (przynajmniej u mnie), bo testowałem i
tylko górny kosz był wyłożony naczyniami, dolny tylko 3 talerzami.

Wiec raczej nie od ułożenia.

Pozdrawiam
AF

59. Data: 2006-01-18 10:09:36

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "futrzak" <f...@...w.w.wytnij.to.interia.pl> napisał w
wiadomości news:dql3ks$o57$1@213.17.176.82...
> Nie zależy to od ułożenia naczyń (przynajmniej u mnie), bo testowałem i
> tylko górny kosz był wyłożony naczyniami, dolny tylko 3 talerzami.
>
> Wiec raczej nie od ułożenia.

W instrukcji do mojej zmywary jest napisane, że jeśli po zmywaniu resztki
środka czyszczącego są przyklejone do komory, to najprawdopodobniej pojemnik
w czasie napełniania był wilgotny, a nie suchy.
Może to jest u Ciebie przyczyną?
I.

60. Data: 2006-01-18 10:53:36

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> P.S. Niestety chyba nie wszystkie przedsiebiorstwa wodociągowe mają takie
> strony i tabele... Szukałem przed chwilą dla innej miejscowosci (fakt:
> kilka
> razy mniejszej) - i nie znalazłem. Ale sprobowac pogooglać przeciez zawsze
> można.

Pogooglowałam dla Wa-wy i chyba to jest to, o co chodzi:
http://www.mpwik.com.pl/1/2847.html
Dzięki!
I.

Zwrot VAT - wanna akrylowa
Instalacja licznika gazowego
Nawilzacz
Elektroniczny zegar sterujący-jakiej marki?
Ikea - Sofa rozkładana EKTORP