Tabletki 3in1 do zmywarki :( zostaja w zmywarce

61. Data: 2006-01-18 11:03:31

Temat: Re: Tabletki 3in1 do zmywarki :( zostaja w zmywarce
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):

> Całe południe Krakowa (na południe od Wisły) ma wodę z Raby, która jest
> bardzo miękka.

A jakie to są dzielnice Krakowa? Mieszkałam kiedyś na Ruczaju i na pewno
miałam twardą.

Pozdr.
Ewa

62. Data: 2006-01-18 11:04:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

s...@o...pl napisał(a):

> Sądzisz, że woda "moich" wodociągów może płynąć również do Twojej zmywarki? ;-)

Nie, sądziłam, że znalazłeś jakąś ogólnopolską stronę z uwzględnieniem
wszystkich miast.

Pozdrawiam
Ewa

63. Data: 2006-01-18 12:28:41

Od: "futrzak" <f...@...w.w.wytnij.to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

> W instrukcji do mojej zmywary jest napisane, że jeśli po zmywaniu resztki
> środka czyszczącego są przyklejone do komory, to najprawdopodobniej
> pojemnik w czasie napełniania był wilgotny, a nie suchy.
> Może to jest u Ciebie przyczyną?

Pojemnik na proszek, tabletki?

Pozdrawiam
AF

64. Data: 2006-01-18 12:40:06

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "futrzak" <f...@...w.w.wytnij.to.interia.pl> napisał w
wiadomości news:dqlca5$s8b$1@213.17.176.82...
> Pojemnik na proszek, tabletki?

Tak.
I.

65. Data: 2006-01-19 14:03:02

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Jan 2006 12:03:31 +0100 I had a dream that medea <e...@p...fm>
wrote:
>A jakie to są dzielnice Krakowa? Mieszkałam kiedyś na Ruczaju i na pewno
>miałam twardą.

No na południe od Wisły, to Ruczaj też. W każdym bądź razie - według MPWiK
ujęcie wody z Raby dostarcza bardzo miękkiej wody. A gdzieś znalazłem mapkę,
która stwierdzała, że jeśli nie ma żadnych awarii, to domyślnie cały Kraków
na południe od Wisły ma wodę z Raby. Moja zmywarka potwierdza, że woda jest
bardzo miękka.
Może to było kiedyś, jak Ruczaj był budowany i mieliście tam wtedy wodę
z innego ujęcia?

--
Grzegorz Janoszka

66. Data: 2006-01-19 20:19:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):

> Może to było kiedyś, jak Ruczaj był budowany i mieliście tam wtedy wodę
> z innego ujęcia?

To było jakieś 3 lata temu, mieszkaliśmy w nowym bloku na Lubostroniu.
Woda była twarda, tak na moje oko, bo zmywarki tam nie miałam
(wynajmowaliśmy czasowo mieszkanie).

Ewa

67. Data: 2006-01-20 07:00:43

Od: "futrzak" <f...@...w.w.wytnij.to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pragne doniesc iż po dodaniu soli do pojemnika, zmywarka zmywa jak dawniej.
Czyli dodalem soli, ustawilem twardosc wody, i dalem tabletke 3in1.
Zmywa jak ta niania ;)

Pozdrawiam i dziekuje za pomocne informacje.

ps. jak juz zabraknie tabletek to wiecej ich nie kupie ;)
Tylko 1 in 1 ;)

Pozdrawiam
AF

68. Data: 2006-01-20 08:29:57

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Jan 2006 08:00:43 +0100, "futrzak"
<f...@...w.w.wytnij.to.interia.pl> wrote:

> [...]
>Zmywa jak ta niania ;)
>
>Pozdrawiam i dziekuje za pomocne informacje.
>
>ps. jak juz zabraknie tabletek to wiecej ich nie kupie ;)

Kolejny wyleczony z marketingowego bełkotu :-)
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

69. Data: 2006-01-20 09:01:20

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
.pl...

> [...]
> Kraków
> na południe od Wisły ma wodę z Raby. Moja zmywarka potwierdza, że woda

Potwierdził to też test dołączany do reklamówki Calgonu.

Kasia

70. Data: 2006-01-20 12:08:33

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaA" <k...@T...pl> napisał w wiadomości

> Potwierdził to też test dołączany do reklamówki Calgonu.

Czekaj? Ten dołączany do Calgonu test potwierdził gdzieś, że woda jest
miękka i stosowanie Calgonu nie jest potrzebne??? Nie wierzę! :-)

J.

Zwrot VAT - wanna akrylowa
Instalacja licznika gazowego
Nawilzacz
Elektroniczny zegar sterujący-jakiej marki?
Ikea - Sofa rozkładana EKTORP