Tabletki odchudzające

1. Data: 2001-03-26 10:14:45

Temat: Re: Tabletki odchudzające
Od: "Weronika" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena" <m...@p...arena.pl> napisał w wiadomości
news:99t405$ajm$2@news.tpi.pl...
> Czy ktoś z Was zna jakieś cudowne tabletki odchudzające?

Przede wszystkim nie licz na to, że nałykasz się cudownych tabletek i
schudniesz.
To jeste chemia i takie odchudzanie moze nie wyjsc na zdrowie.

Odchudzanie to ciezka praca, mnostwo wyrzeczen i pozytywne nastawienie.
Polecam bardziej naturalne metody.
Przez niecale dwa miesiace udalo mi sie schudnac 5 kg. Chodzilam dwa razy
w tygodniu na feetnes i raz na silownie. Wyrzucilam z jadlospisu slodycze,
ktore niestety uwielbiam. Gdy przychodzila ogromna chec na slodkie jadlam
jogurt z musli. Nieznacznie ograniczylam ziemniaki i mieso, jadlam za to
wiecej surówek. W pracy mandarynki, ciemny chleb i serki. Kolacja raczej
minimalna. Duzo piłam, zwłąszcza zielna herbate. Nawet nie wiem, kiedy
schudlam. Teraz nadal cwicze, aby nie wrocic do poprzedniej wagi.
Najwazniejsze to nie poddawc sie, gdy nie widzi sie poczatkowo efektów i nie
wracać do starych nawyków po spożyciu wysokokalorycznej potrawy.
Pozdrawiam
Weronika

2. Data: 2001-03-28 16:44:18

Temat: Tabletki odchudzające
Od: "Marzena" <m...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was zna jakieś cudowne tabletki odchudzające?

--
Marzena

3. Data: 2001-03-28 19:59:03

Od: "Paker" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Was zna jakieś cudowne tabletki odchudzające?

Nie ma cudow. Jak juz stosowac tabletki to w polaczeniu z odpowiednia dieta.
Najlepsze sa: clenbuterol, cytomel i efedryna + kofeina + aspiryna. Jesli
chcesz wiecej sie dowiedziec, to poszukaj w wyszukiwarce wpisujac
poszczegolne hasla. Stosowalem clen i e+c+a. Clen jest lepszy, ale dziala
krocej (2 tyg.), a e+c+a mozna stosowac przez ok. 21 tygodni z dobrym
rezultatem.

--
A. S.
ICQ: 93514181

4. Data: 2001-03-28 20:19:15

Od: "tp" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Was zna jakieś cudowne tabletki odchudzające?
>
> --
> Marzena

Mazindol jest dobry ale wali na przysadke i chce sie pic :)))

5. Data: 2001-03-28 21:09:08

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
W Polsce firma Roche wprowadza na rynek rewelacje (obok Viagry i Prozacu) o
nazwie Xenical. Przyjmowany z posilkiem hamuje wchlanianie tluszczow.
Miesieczna kuracja ok 300 PLN, nalezy pamietac, ze ten tluszcz gdzies sie
musi podziac. Znajomy z USA zachwycony zjadl tabletke do tlustej sluzbowej
kolacji i jadac do domu nie zdazyl... Najnormalniej w swiecie narobil w
spodnie w samochodzie (mysle sobie co by bylo, gdyby jechal na romantyczny
spacer z dziewczyna :-). Im wiecej zje sie tluszczu, tym szybsza i obfitsza
biegunka. Zmusza to do ograniczania tluszczu w diecie, cos jak Esperal.

6. Data: 2001-03-28 22:01:40

Od: "OutsiDRE^" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blade Runner" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
obfitsza
> biegunka. Zmusza to do ograniczania tluszczu w diecie, cos jak Esperal.

Tluszcz nie tuczy sam w sobie nalezy o tym pamietac !
tuczy zla dieta ale nie jestem w tym przypadku ekspertem.
Kazdy jest inny wiec i inna dieta dla kazdego

7. Data: 2001-03-28 22:07:08

Od: "OutsiDRE^" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Was zna jakieś cudowne tabletki odchudzające?

Nie ma "cudownych" tabletek na odchudzanie to kwestia sily woli i osobistego
podejscia.
Nie daj sobie wcisnac zielonej herbaty w kapsulkach z zelatyny za powiedzmy
199 zl jaki kit wciskaja w TV i tym podobnych.
Mozna schudnac jak sie ma w mieszkaniu powiedzmy 16-18 stopni i zachowa
odpowiednia diete.
Jak jest za goraco to organizm pozbywa sie wody szybko co odchudza tylko
chwilowo.

8. Data: 2001-03-28 22:26:04

Od: e...@i...owg.pl (eclipse) szukaj wiadomości tego autora

A Marzena (m...@p...arena.pl) na to:

> Czy ktoś z Was zna jakieś cudowne tabletki odchudzające?

czy cudowne to nie wiem, ale jest coś takiego jak MERIDIA i ORLISTAT

--
[ e...@i...owg.pl ] [ 608-610-581 ]
[ registered linux user: 205102 ]

9. Data: 2001-03-29 11:21:22

Od: "AlicjaNF" <a...@v...wis.pk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
obfitsza
> biegunka. Zmusza to do ograniczania tluszczu w diecie, cos jak Esperal.

2 lata temu przeszlam polroczna kuracje Xenical'em ... Poniewaz nie bylo go
na polskim rynku, wiec specjalnie dla mnie byl sprowadzany ze Szwecji.
To, co sie potem dzialo bylo po prstu straszne !!! Pomijajac juz fakt, ze
jak sie pofolgowalo z zawartoscia tluszczu w pozywieniu, to na zakretach do
toalety mozna bylo sie przewrocic w tym szalenczym tempie ;-) Ale po pol
roku organizm byl tak pozbawiony tluszczy (oczywiscie nie tych, ktorych
chcialam sie pozbyc), ze mialam wrazenie, ze mam papierowa skore. Poniewaz
ogolnie moja skora jest sucha, to po tej kuracji wygladala jak obraz nedzy i
rozpaczy. Dlonie az mi szelescily i nie pomagaly zadne kremy. Nawet wlosy
mialam, jak sianko ...
Koniec koncow tabletki na jakas 3 miesieczna kuracje oddalam mamie (z
szyderczym usmiechem na twarzy ;-) ).
Fakt, ze ladnie zeszczuplalam (chociaz spodziewalam sie lepszych efektow)
ale juz nigdy w zyciu nie dam sie na to "dziadostwo" nabrac !!! Kosztowalo
mnie to TYLE nerwow, ze wole jednak tradycyjne sposoby np. fitness, silownie
i niesmiertelne NŻT ;-)

Pozdrowienia
Ala

10. Data: 2001-03-29 13:22:41

Temat: Odp: Tabletki odchudzające
Od: "lek5" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dla twej grubej dupy???
NIE!!!
Jeszcze takich nie wymyślili!!!!

Użytkownik Marzena <m...@p...arena.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:99t405$ajm$...@n...tpi.pl...
> Czy ktoś z Was zna jakieś cudowne tabletki odchudzające?
>
> --
> Marzena

Zespół Angelmana
Proste pytanie ?