Strona główna Grupy pl.misc.dieta Tablice wartości odzywczych instytutu żywnosci i zywienia gdzie znalezc? Re: Tablice wartości odzywczych instytutu żywnosci i zywienia gdzie znalezc?

Re: Tablice wartości odzywczych instytutu żywnosci i zywienia gdzie znalezc?

Data: 2007-10-15 18:51:39
Temat: Re: Tablice wartości odzywczych instytutu żywnosci i zywienia gdzie znalezc?
Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl>

Dnia 15-10-2007 o 16:14:30 artman <a...@o...pl> napisał(a):

> Witam
> czy ktos moze mi powiedziec gdzie mozna znalezc tablice warto?ci
> od?ywczych dla roznych produktów ?
>
> takie tabele sporzadzal instytut ?ywno?ci i zywienia ale nie wiem czy s?
> dost?pne

Chyba można kupić:
http://www.izz.waw.pl/izz/wydawnictwa.html
A co chcesz wiedzieć? w swojej biblioteczce odnalazlem trzy książki o
tytułach:
1. Skład i wartośc odżywcza produktów spożywczych
2. Skład i wartosc odżywcza produktow spożywczych. Wydanie popularne.
3. Popularne tabele wartości odżywczych żywności.
zdaje mi sie, że gdzieś jest też czwarta o podobnym tytule, ale w tej
chwili nie potrafię odnaleźć.
Co Cię konkretnie interesuje?, pytaj, postaram sie odpowiedzieć. :)

--
Pozdrawiam. Janusz.