Tacy Sami

1. Data: 2006-01-10 12:11:39

Temat: Tacy Sami
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Przykro jest dostawać spam z porządnej skądinąd fundacji.

Mam wrażenie, ze pani Agata Kopeć- Romik czytuje naszą listę, więc
zwrócę się do niej za jej pośrednictwem.

Spam jest dzisiaj jednym z największych przekleństw Internetu.
Nienawidzę go, bo zapycha skrzynki, bo zamienia tę przestrzeń wolności
w zwyczajny śmietnik.

Jest mi okropnie łyso, jak znajomi, czy ludzie, których szanuję
zaczynają spamować.

Dostałem dzisiaj spam od fundacji Tacy Sami.

Pani Agato! Niech Pani już tego nie robi więcej! Pan Sandauer
doprowadził takim działaniem do tego, że wielu internautów go mocno
znielubiło, że niektórzy poblokowali wręcz skrzynki. Nie chciałbym,
żeby Tacy Sami skończyło tak, jak fundacja Sandauera!

Przy okazji wysyłanie spamu w taki sposób, że nazwiska i adresy
mailowe wszystkich odbiorów są doskonale widoczne jest tym bardziej
niemile widziane. Na dodatek wysłane to zostało w formacie html, co
dodatkowo obciąża łącza.

Ja wiem, że toczy się walka o 1% ale to NAPRAWDĘ NIE W TEN SPOSÓB O TO
WALCZCIE!

Pozdrawiam
Adam Pietrasiewicz

--
Ten list został wysłany przy użyciu Gołąbka http://www.amsoft.com.pl/golabek

2. Data: 2006-01-14 09:25:09

Temat: Re: Tacy Sami
Od: "Agata " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przykro mi jeśli Pana obraziłam wysyłając tego e-maila.Był on małym
dokumentem wordowskim, więc nie wiem czemu Pan pisze o html i o zapchaniu
skrzynki.
Pomagając niepełnosprawnym i wiedząc jak dużo jest poprzeb a mało pieniędzy
próbuje się róznych sposobów, tylko tyle mogę podać na swoje
usprawiedliwienie.
Próśb o pomoc jest tysiące, tysiące zł kosztują zajęcia i obozy dla
niepełnosprawnych, i tysiące ludzi ma pretensje, że im właśnie nie
pomagamy...a pieniędzy jest tyle ile jest i nie da się pomóc wszystkim.

3. Data: 2006-01-14 20:36:44

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę 14-stycznia-2006 o godzinie 10:25:09 Agata napisał/a

>Przykro mi jeśli Pana obraziłam wysyłając tego e-maila.

Mysle, ze dość jasno wyjasniłem, o co mi chodzi, więc dziwi mnie
nieco, że pisze Pani o jakimś "obrażaniu". Napisałem o tym, ze
spamowanie jest ZŁĄ formą komunikowania się z ludźmi i że działając w
ten sposób koniec końców działa się na szkodę sprawy, którą chce się
bronić.

>Był on małym
>dokumentem wordowskim, więc nie wiem czemu Pan pisze o html i o zapchaniu
>skrzynki.

Owszem, list byuł wysłany w formacie html DO KTÓREGO był dołączony
załącznik.

Dodatkowo czytelne były nazwiska i adresy osób, do których list został
wysłany, co jest zwyczajnie CO NAJMNIEJ nieuprzejme wobec tych osób.

>Pomagając niepełnosprawnym i wiedząc jak dużo jest poprzeb a mało pieniędzy
>próbuje się róznych sposobów, tylko tyle mogę podać na swoje
>usprawiedliwienie.

Nie jest tak, że cel uświęca środki. Nie wiem, czy miała Pani okazję
śledzić dyskusję na temat działań pana Sandauera w Internecie - jesli
tak, to zwróce Pani uwagę na ogólną konkluzję - dr Sandauer
doprowadził do tego, że go internauci NIE LUBIĄ. To nie był z całą
pewnością zamierzony przez niego cel.

>Próśb o pomoc jest tysiące, tysiące zł kosztują zajęcia i obozy dla
>niepełnosprawnych, i tysiące ludzi ma pretensje, że im właśnie nie
>pomagamy...a pieniędzy jest tyle ile jest i nie da się pomóc wszystkim.

Oczywiście, ale zapewniam, ze mój mail nie odnosił się do tego, tylko
do FORMY zwracania się o pomoc, która była zdecydowanie zła.

Adam Pietrasiewicz
http://www.przetargi-francuskie.w.pl

4. Data: 2006-01-15 12:57:07

Od: "Agata " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> załącznik.
Nie było żadnego załacznika- sprawdziłam w wysłanych wiadomościach, poza tym
dokument był stworzony w wordzie nie w html bo takie dokumenty tworzymy
tylko w programie tekstowym.

5. Data: 2006-01-15 18:14:56

Od: l...@o...pl (Kamil) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Agata

Dnia 15-Sty-06 napisałeś:
> Nie było żadnego załacznika- sprawdziłam w wysłanych wiadomościach, poza tym
> dokument był stworzony w wordzie nie w html bo takie dokumenty tworzymy
> tylko w programie tekstowym.

Od kiedy to Word jest programem tekstowym... (to jest procesor tekstu ;))
Ja na swojej Amidze, a niektórzy na innych komputerach, dokumentów Worda nie
odczytam. Więc takie coś to SPAM.

--

pozdrawiam / Kamil /

*GG:9385114 http://lubmil.go.pl*

PFRO1N
Rozliczenia Niepełnosprawnych
test
Wyrejestrowanie /zawieszenie DG Jakie kody
Artykuły prasowe