Re: Tajemnica dziecka

From: "Sławek" <f...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Tajemnica dziecka
Date: Thu, 19 Sep 2002 08:10:44 +0200

[ciach].... Wiem, że zaraz naskoczycie na
> mnie, że co to za tajemnica, poprostu chciałam tylko naświetlić, że
> zdradzanie tajemnicy dzieciaków współmażonkowi ( w moim przypadku) nie
> przynosi szkody dzieiakowi a wręcz daje dużą korzyść, chociaz dzieiak o
tym
> nie wie. Moja starsza córka teraz też mi mówi w tajemnicy o swoich miłośc
> związanych z tym różnych jej watpliwościach , nie zawsze ale częśto dziele
> się z tym z TŻ i nie uważam tego za niesłuszne. Tajemnica i tak jest
> zachowana.Wszystko zostaje w rodzinie.
>
> Pozdrawiam Jolka

Ja nie naskoczę. :)
Bardzo mi się ten system podoba - u mnie funkcjonuje to identycznie.
Dodam tylko, że dzieci Ania16, Andrzej 12 doskonale zdają sobie sprawę, że
rodzice funkcjonują jako jedność.
Zdarzają się sprawy powierzone przez dzieci o których nie informujemy się z
żoną ale w sytuacjach poważnych działamy wspólnie.
Ostatnio wystąpiła taka sytuacja. U córy pojawiły się upławy. Mimo rozmów
żony nie chce iść do lekarza. Mimo powierzenia informacji o dolegliwościach
"w tajemnicy" córa nie była ani zaskoczona, ani zawiedzina, ani
zbulwersowana, że tata tajemnicę zna.
Podjąłem dalsze mediacje. Niestety na razie bezskuteczne - może ktoś ma na
to jakąś metodę ?
A generalnie rola ojca dorastającej córki jest mocno skomplikowana ;).
Z jednej strony "kobiece tajemnice" z drugiej strony jestem za głównego
konsultanta od zakupów ciuchowych - jak mnie się podoba to znaczy, że jest
ok.
Konsultuję nawet zakup bielizny.

pozdrawiam sredecznie

Sławek