Re: Tak mi się jakoś...

Data: 2001-08-25 10:41:09
Temat: Re: Tak mi się jakoś...
Od: "miro" <m...@w...onet.pl>

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9m57kv$ogm$...@s...icm.edu.pl...
> Użytkownik miro <m...@w...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9m3u17$17h$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Mogą być po angielsku?
Nie, raczej nie. Ciekaw jestem po prostu, czy cosik takowego wydano może w
ciągu ostatnich 20 lat w PRL, a potem Pomrocznej naszej Najjaśniejszej z
ukoronowanym orzełkiem posranym i z MB w klapie. Osobiście wątpię (:-((...
(:-)) )... Po angielsku jestem za słaby w uszach i oczach, żeby sobie z tym
poradzić. Po niemiecku nie ma. Stwierdza to autoratywnie moja córa, która
zamieszkuje obecny zalążek przyszłej 4 Rzeszy, jest w tematach, a przy tym
na studiach i obsesyjnie lata po księgarniach i antykwariatach w Köln i
przylegoo.
> Stefan Niesiołowski

Acha. Ale pewnie nie ma sensu go pytać, bo chłopina nie ma czasu. A i pewnie
zapomniał już wszystko z wiedzy fachowej (:-)).

> [...]
> Dzień dobry, Miro
> Masz na pocieszenie:
> http://www.swiatnauki.pl/pdf/199710/(Owadzie%20preze