Re: Tak oto zostałem repem ;)

Data: 2003-10-22 20:48:23
Temat: Re: Tak oto zostałem repem ;)
Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

Użytkownik "Mubuza" <m...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bn67tg$rsl$1@news.telbank.pl...

> A ja rozumiem ze przychodnia jest dla pacjenta a nie dla akwizytora. A
taki
> pacjent tez przewaznie musi czekac...
> i tez ma prace, rodzine etc etc

No, a ja dziwię się, że nikt nie zauważył rzeczy wg mnie b. ważnej, a
mianowicie tego, że wogóle nie powinno być mowy o wizytach akwizytorów u
lekarzy w godzinach przeznaczonych na przyjmowanie pacjentów. W koncu
lekarze biorą pieniądze za udzielanie w tych godzinach porad pacjentom, a
nie za rozhowory z repami ( ani za wiele innych, ulubionych przez nich w
godzinach PRACY czynności, jak np. sprawdzanie lekcji przez telefon, kłótnia
z małżonkiem, sprawdzanie listy zakupów, dyskusja o trendach w modzie z
pielęgniarką-asystentką, omawianie z tąże zalet erotycznych nowego szefa
itp- przykłady z kilkunastu moich ostatnich bytności w przychodni.
Pozdr