Re: Tak tu cicho...

From: Panslavista <p...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Tak tu cicho...
Date: Tue, 12 Aug 2008 12:26:07 -0700 (PDT)

On 12 Sie, 19:32, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Jaka tam depresja - ledwie żyję po prostu: od piątku do niedzieli była
> córka starsza z przyszłym, jeździliśmy, szukaliśmy miejsca na wesele
> (znaleźliśmy: Kielce, Hotel "Kongresowy", uff - ekstra, nawet w biegu DJ-a
> załatwiłam świetnego, czystym szczęśliwym przypadkiem), od niedzieli do
> jutra - gość mojej młodszej córki (kto wie, może też "przyszły"), a od
> czwartku - córka starsza z narzeczonym plus jego rodzice, pobyt do końca
> tygodnia, w niedzielę z kolei my jedziemy do Wawy oglądać mieszkanie do
> wynajęcia dla młodszej - czyli jeden młyn. W tym wszystkim przetwory
> [...]

No to się podbudowałaś!!! Na obcym babusie. Ogórki jeszcze mi idą,
mimo kilku zimnych nocy, jutro jeszcze podleję. Zakisiliśmy 3 bańki po
trzydzieści pięć litrów - dwie ja, trzecią ona, no i mnóstwo zamrożone
w plasterkach - na zimowe tęsknoty za mizerią. Dużo w weckach (kiszone
w różnych smakach, marynowane w zalewie musztardowej) i twistach w
postaci sałatek i jako pikle i korniszony w occie. Pewnie o wagach
czytałaś - wyszalała się na działce - połowę wyplewiła - przodownik
pracy socjal...nej. Już trochę lepsza. A ja zadowolony, nareszcie
wszelkie ważenia sprowadzają się do prostych czynności, a zwłaszcza
krótkotrwałych.
Wiedziałem, że tak będzie, nawet porządek zrobiłem w kuchni na jej
oczach - twierdziła, ze nie ma dla MOJEJ wagi miejsca, znalazło
się! :-P))))))))))))))))))))). Jestem straszny....... dla głupoty.