Tak w ogóle

1. Data: 2001-08-26 07:32:18

Temat: Tak w ogóle
Od: "Witold" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak w ogóle zacząłem stosować w życiu dwie nowe zasady.
Jedna brzmi: mistrz walki na florety ustępuje przed widłami stajennego
parobasa.
Zgodnie z nią czasem zdarza mi się wycofać z jakiejś sytuacji, przeprosić,
choć nie ma za co, po prostu dla świętego spokoju. Zwykle to skutkuje,
ale...
Druda zasada to: jak chcesz mieć rację, to masz rację.
Mogę dyskutować, negocjować, iść na kompromis, ale przychodzi taki moment, w
ktorym mówię "przepraszam" i wychodzę.
Czy komuś znajome jest to, co piszę?
Pozdrawiam, Witold

1. Data: 2001-08-26 13:53:45

Temat: Re: Tak w ogóle
Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witold" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Druda zasada to: jak chcesz mieć rację, to masz rację.
> Mogę dyskutować, negocjować, iść na kompromis, ale przychodzi taki moment, w

A i owszem:)
Pozdrawiam też
E.

1. Data: 2001-08-26 15:40:19

Od: s...@p...onet.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "Witold" możemy przeczytać:

>Czy komuś znajome jest to, co piszę?

Tak, to ignorancja implikowana poczuciem własnej wartości ;-)

--
<< Piotr (SiNuS) Front >><< http://www.sinus.phg.pl >>

1. Data: 2001-08-27 05:38:29

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"Witold" <w...@i...pl> writes:

> [...]
> Druda zasada to: jak chcesz mieć rację, to masz rację.
> Mogę dyskutować, negocjować, iść na kompromis, ale przychodzi taki moment, w

Oczywiscie.
osobiscie uwazam ze jedna z najwazniejszych lekcji jakich sie w zyciu
nauczylam bylo to:
jak trafnie rozpoznac, z kim warto polemizowac a z kim nie warto i
lepiej sie wycofac.
--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-08-27 07:12:26

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Druda zasada to: jak chcesz mieć rację, to masz rację.
> Mogę dyskutować, negocjować, iść na kompromis, ale przychodzi taki moment,

i owszem , znajome i stosowane z tym ze czasem trzeba uwazac - bo w swej
zaufałosci w sobie mozna wyjasc z wlasciwego pokoju :)

--
pozdrawia
Valérie

1. Data: 2001-08-27 10:21:03

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Witold:
> Tak w ogóle zacząłem stosować w życiu dwie nowe zasady.
> Jedna brzmi: ...
> Druda zasada to: ...
> Czy komuś znajome jest to, co piszę?

Mnie ciekawi czy widzisz jakies korzysci z zastosowania
tych 'zasad'?

Takie 'niezlomne zasady' sa dobre dla 16-latkow. Czlowiek
dorosly uzaleznia ew interakcje takze od 'wyczucia' sytuacji,
czyli m.in. w oparciu o wiedze i doswiadczenia z przeszlosci.

Czarek

1. Data: 2001-08-27 11:12:39

Od: "defric" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek pisze w odpowiedzi na post Witolda:

> Takie 'niezlomne zasady' sa dobre dla 16-latkow. Czlowiek
> dorosly uzaleznia ew interakcje takze od 'wyczucia' sytuacji,
> czyli m.in. w oparciu o wiedze i doswiadczenia z przeszlosci.

*ale zastosowanie takich zasad może być uzależnione od wyczucia sytuacji
wyczuwasz - polemizujesz :-)
wyczuwasz - odchodzisz, kłaniając się i dziękując za miłą konwersację :o)

zasady mogą się być zasadymi wypracowanymi na przestrzeni lat na podstawie
zdobytej wiedzy :))))
czyż nie tak ?

nie wypracowałeś pewnych kanonów postępowania w ciągu swego życia?
nie stosujesz ich?
to zasady ... chyba

pozdry
defric

1. Data: 2001-08-27 11:19:00

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

defric:
> nie wypracowałeś pewnych kanonów postępowania
> w ciągu swego życia?
> nie stosujesz ich?
> to zasady ... chyba

No wlasnie, jestem (bardzo) elastyczny w wielu sprawach.
Np z jednym 'menelem' niejako gadam a innego gonie 'na pysk'.
O tym wlasnie pisalem: z wiekiem okolicznosci sprawiaja
ze zasady staja sie 'miekkie'.
Zas 'sztywne' zasady sa zbyt 'ograniczajace' dla doroslego
ktory na wiecej jest w stanie sobie pozwolic.

Taki dorosly z 'niezlomnymi zasadami' to albo oszolom
albo ktos bardzo ograniczony ('sztywniak') IMO.

Zreszta, o czym tu dyskutujemy? :)

Czarek

1. Data: 2001-08-27 12:03:05

Od: "defric" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek nie chce dyskutować, ale wklepał kilka zdań: :o)

> [...]
> ze zasady staja sie 'miekkie'.
> Zas 'sztywne' zasady sa zbyt 'ograniczajace' dla doroslego
> ktory na wiecej jest w stanie sobie pozwolic.

*Owszem, owszem, sztywne zasady nie są dobrym rozwiązaniem
Ale czy na pewno sztywne zasady istnieją?

*Nawet jeśli ktoś ma sztywne zasady, trzyma się ich, to i tak mogą zaistnień
okoliczności,
w których zasady te zostaną złamane :))))
*Nie ma sztywnych zasad! :o)

> Taki dorosly z 'niezlomnymi zasadami' to albo oszolom
> albo ktos bardzo ograniczony ('sztywniak') IMO.

*oczywiście wiem o co ci chodzi i popieram,

ale jeśli chodzi o szczegóły, to Witold nic nie mówił o sztywnych regułach
postępowania....

> Zreszta, o czym tu dyskutujemy? :)

Ach! zresztą! idę po mięso na obiad!
na razie, pozdry

defric :o)

1. Data: 2001-08-27 12:10:37

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

defric:
> ale jeśli chodzi o szczegóły, to Witold nic
> nie mówił o sztywnych regułach postępowania....

Naprawde? :)
A ja mysle ze przytoczyl dwie sposrod takich
'zelaznych zasad'. :)

BTW tak w ogole nie jestem przeciwnikiem stosowania
podobnych zasad jesli ktos lubi czy ma z tego jakies
korzysci.

Pozdrawiam,
Czarek

Odp: Co wiesz o kobietach !?!?!? - TEST