Slowa mistrza.

1. Data: 2001-08-25 12:45:46

Temat: Slowa mistrza.
Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze mnie psycholodzy sluchaja, to im przypomne slowa mojegi i ich mistrza,
ktorym sie kieruja:
'PRAWDY SIE NIEODKRYWA PRAWDE SIE WYMYSLA' <--ALBERT EINSTAIN.
A userom terz sie to moze przydac.

1. Data: 2001-08-25 22:26:05

Temat: Re: Slowa mistrza.
Od: "renton" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry ale Albert nie jest moim mistrzem, chyba ze ten ktory nazywal sie
Hofman :)
Jego tez trudno nazwac mistrzem , chociaz jego odkrycie bylo rownie
przelomowe co Einstaina.

Zalezy tez co rozumiec przez slowo mistrz ... bo Einstain to mi na mistrza
nie wyglada :)

Adam :)

1. Data: 2001-08-27 11:58:06

Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "renton" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przelomowe co Einstaina.
>
> Zalezy tez co rozumiec przez slowo mistrz ... bo Einstain to mi na mistrza

Jesli na grupie scislej takiej jak fiza nazwie sie go mistrzem to sie nikt
nierzuca, a tutaj... Mistrz to taki ktos kto wyznacza droge zycia, a zasade
te wielu tutaj stosuje.

1. Data: 2001-08-27 12:49:05

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "renton"

> [...]
> przelomowe co Einstaina.
>
> Zalezy tez co rozumiec przez slowo mistrz ... bo Einstain to mi na mistrza

A pro pos mistrzów i cytatów, interesuje mnie tez to, choc przyznaję że
tu jestem kompletnym idiota (pewnie dla tego), ledwo kojarze niektóre
nazwiska, że o samych cytatach nie wspomne...

Czy osobom powszechnie uznawanym za autorytety w jakiejś dziedzinie
często zdarza się wymądrzac nt. w których mniej sie orientuja ?
i na ile takie wypowiedzi są ...chybione?

Innymi słowy - WIELKIE GAFY.
Są takie znane, czy też się o nich zgodnie milczy?

Marsel

ps.
Nic nie mam do brata Alberta, nawet go nie znam ;-)
M.

1. Data: 2001-08-27 12:57:33

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel":

> Nic nie mam do brata Alberta, nawet go nie znam ;-)

Z pewnością możesz zapamiętać jedno zdanie;);
"Zycie przypomina jazdę na rowerze - nie wolno się zatrzymać bo człowiek się
przewraca "
Pasadena, 1933 r.

Może się przydać:))
Eva

1. Data: 2001-08-27 13:08:38

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva"

> [...]
>
> Z pewnością możesz zapamiętać jedno zdanie;);
> "Zycie przypomina jazdę na rowerze - nie wolno się zatrzymać bo człowiek

No dobrze, tylko kto to jest ten (ta?) Pasadena, w jakiej branzy działa?
rowerowej?

M.

1. Data: 2001-08-27 13:13:08

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva"

> [...]
>
> Z pewnością możesz zapamiętać jedno zdanie;);
> "Zycie przypomina jazdę na rowerze - nie wolno się zatrzymać bo człowiek

a jeszcze pewnie pomyślał że ROWER niestety też.
I nawet jeak sie człowek podniesie to rower może byc niezdatny do jazdy.

M.

1. Data: 2001-08-27 13:13:55

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Eva"

> się przewraca "
>
> No dobrze, tylko kto to jest ten (ta?) Pasadena, w jakiej branzy działa?
> rowerowej?

Marsel, nie wnerwiaj mnie:) !
Eva
Muszę iść nakarmić rodzinę, na razie tyle;)

1. Data: 2001-08-29 00:52:13

Od: TurbOS <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel napisał(a):

> Czy osobom powszechnie uznawanym za autorytety w jakiejś dziedzinie
> często zdarza się wymądrzac nt. w których mniej sie orientuja ?

Pewnie rzadko. A moze rzadko sa odnotowane. Ale fizykom zdarza sie czesto
opowiadac glupoty.

> Innymi słowy - WIELKIE GAFY.
> Są takie znane, czy też się o nich zgodnie milczy?

640 ramu powinno starczyc kademu. -bill gates, Klasyka.
Każdy człowiek widzi świat inaczej,
Ja, go widzę oczami buntownika
Gdyż nie mogę być obojętny na to,
Jaki On jest. (?)

Biuletyn Elektroniczny Psychiatrii Online 19/2001
Re:mimo wszystko
Wszystkie panienki sa chore psychicznie!!!(dlugie)
macie tu 100% sposub na panienke.
Witam!!!