Wszystkie panienki sa chore psychicznie!!!(dlugie)

1. Data: 2001-08-24 23:40:45

Temat: Wszystkie panienki sa chore psychicznie!!!(dlugie)
Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DZIEWICTWO JAKO CHOROBA PSYCHICZNA i PATOLOGIA SPOŁECZNA

Witam!!
Jako badacz zauważyłem, że dzieciaki płci żeńskiej w wieku 15 - 21 a nawet
dalej, maja jakieś dziwne zahamowania z uprawianiem seksu (i to nie tylko ze
mną). Zwykle są to indywidua nie uprawiające seksu wcześniej lub uprawiające
z jakimiś partaczami, częściej to drugie). Ta patologia jest tak
niebezpieczna dla społeczeństwa że nawet nie muszę tego wam uświadamiać,
dodatkowo wyrządza wielkie spustoszenie psychiczne osobom na nią chorującym.
Do tego występuje powszechnie jako epidemia. Dlatego musimy zmusić
ministerstwo zdrowia do jej leczenia by ja przymusowo leczono, trzeba będzie
przeprowadzić zajęcia w szkołach na których dziewczynki będą
leczone(oczywiście wzrośnie popyt na psychologów (w tysiącach) ponieważ
tylko oni będą mogli cos takiego prowadzić.
Ale teraz opisze na czym ta patologia polega w typowych sytuacja, na pewno
każdy z was się z czymś takim zetknął. Ano podchodzę sobie do panienki,
gadam 5-10 minut, niekiedy nawet stawiam jej piwo, a ona później nie chce ze
mną seksu uprawiać!!! Ale chamstwo! Ale jestem dociekliwy i naszło mnie że
może panienka nie zachowuj się tak chamsko dlatego że jest chamem, albo z
wiochy. Wiec na ten temat z nią porozmawiałem i nie tylko z nią. Po szybkiej
psychoanalizie doszedłem do tego że patologia jest skomplikowana i nie
opłaca mi jej się usuwać, bo trwało by to dłużej niż przeciętny stosunek. A
wicie o co chodziło, o to że jak do niej podchodziłem(i każdy inny facet) to
ona od razu myślała ZE CHCE JA TYLKO WYKORZYSTAĆ, co jest zupełną
nieprawdą, bo ja jej tylko chciałem zrobić dobrze. Większość panienek żyje w
takim fałszywym przekonaniu, nawet po logiczne tłumaczenie ich nie
przekonuje[oczywiście pomaga zrobienie jej dobrze tylko że to trochę
nielegalne bez jej zgody].
Dlatego trzeba zmusić Ministerstwo do przymusowego leczenia tez tej choroby.
Jeżeli w ministerstwie niema forsy na takie cele to można pożyczyć z
ministerstwa oświaty, albo zrezygnować z przymusowych szczepionek na ospę,
przymusowego leczenia chorób wenerycznych. W końcu żyjemy w wolnym kraju i
każdy człowiek zasługuje na to by być zdrowym psychicznie(przepraszam
pomyliłem się po reformie jednak nie zasługuje, ale na pewno zasługuje na
uprawianie seksu).
Takie fałszywe przekonania funkcjonujące wśród młodzieży płci żeńskiej są
zagrożeniem dla Rzeczypospolitej POLSKIEJ(zmniejszają przyrost naturalny).

1. Data: 2001-08-25 07:50:06

Od: "Tomfa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

| DZIEWICTWO JAKO CHOROBA PSYCHICZNA i PATOLOGIA SPOŁECZNA
|
| Witam!!

Bravo!!!

> [...]
| z jakimiś partaczami, częściej to drugie). Ta patologia jest tak
| niebezpieczna dla społeczeństwa że nawet nie muszę tego wam

Bravo!!

> [...]
| przeprowadzić zajęcia w szkołach na których dziewczynki będą
| leczone(oczywiście wzrośnie popyt na psychologów (w tysiącach) ponieważ

Bravo!!!!

> [...]
szybkiej
| Jeżeli w ministerstwie niema forsy na takie cele to można pożyczyć z

Bavo!!!

> [...]
| Takie fałszywe przekonania funkcjonujące wśród młodzieży płci żeńskiej

| zagrożeniem dla Rzeczypospolitej POLSKIEJ(zmniejszają przyrost naturalny).

A o czym mówiłeś?

;-D

A tak na serio: panienki już tak mają, ty im stawiasz piwo, a one myślą, że
są taaaaakie ineresująąąące, że szkoooda gaadać ;). A przcież wiadomo o co
chodzi ;-|

Moim problemme jest to, że jstem tak leniwy, a może zrezygnowany, że nawet
już piwa im nie stawiam, więcej - nie rozmawiam z nimi jeśli nie muszę, albo
mnie dostatecznie sobą nie zainteresuja, bo uważam za totalną stratę czasu
podrywanie, jako, że jest to nudne, i zwykle prowadzi jedynie do czystych
strat finansowych.

Dlatego twierdzę!: podwyanie jest nudne. Interesujące i godne uwagi są TYLKO
te panienki, które wiedzą, czego chcą, nie mydlą oczu przez 4 miesiace, i
nie wymagają adoracji niczym, nie przyrównując!!!, NMP.

Tomfa.

1. Data: 2001-08-25 09:35:07

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>dalej, maja jakieś dziwne zahamowania z uprawianiem seksu (i to nie tylko

Mnie odrzuciłeś, a teraz narzekasz...

> [...]
>nieprawdą, bo ja jej tylko chciałem zrobić dobrze. Większość panienek żyje
>takim fałszywym przekonaniu, nawet po logiczne tłumaczenie ich nie

bo faceci juz tacy są- kłamią, oszukują, wykorzystują... a przecież wiadomo,
ze jak panienka do łózka idzie to chce ślubu. Bo niby dlaczego z nim idzie?
Dla przyjemności? Sex jest przyjemny tylko dla mężczyzn. Dziewczyny boli!

pozdrowionka
agnieszka ( guniek)
P.S. oczywiście piszę to wszystko tylko po to by zwrocic na mnie Twoja uwagę
Turbosie.;)

1. Data: 2001-08-25 13:24:32

Od: Maciek <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wrzuc swoja fotke na grupe :)

1. Data: 2001-08-25 18:14:12

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

g...@i...pl (Agnieszka) writes:

> [...]
> Dla przyjemności? Sex jest przyjemny tylko dla mężczyzn. Dziewczyny boli!

.... i dlatego zawsze bedzie rozdzielna instytucja zony i prostytutki
badz kochanki...

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-08-25 21:42:46

Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
.

> ze
>
> Mnie odrzuciłeś, a teraz narzekasz...

Bo na początek zidentyfikowałem Ciebie jako nosicielke tej choroby. A po co
mi panienka z ktora niemozna uprawiac seksu.
A pozatym to tylko taka zabawa, odrzucilem ciebie na niby, zabys
niepomyslala ze jestem latwy, , teraz musisz za mna biegac i stawiac mi
piwo. Przeciez wiesz ze tak naprawde to CIEBIE kocham. oD pierwszej chwili
gdy popatrzylem w twe patrzalki. Musisz sie tylko troche postarac...

> bo faceci juz tacy są- kłamią, oszukują, wykorzystują...

Ale uprzedzenia. TOZ TO gorsze od faszyzmu. Trzeba przeznaczyc troche forsy
z budrzetu na walke z takimi uprzedzeniami, oczywiscie czesc forsy moze isc
z propagandy na rzecz unii.

> a przecież wiadomo,
> ze jak panienka do łózka idzie to chce ślubu. Bo niby dlaczego z nim
idzie?

Oczywiscie ale teraz sa skrobanki i prezerwatywy, wiec takie cus nigdy
niemoze skaczyc sie slubem. A wogule to facet moze zostawic panienke w ciazy
z uwagi na to ze jest teraz przyzwolenie soleczne na cos takiego.

> Dla przyjemności? Sex jest przyjemny tylko dla mężczyzn. Dziewczyny boli!

Wiec poprawnie zakwalifikowalem ciebie do grupy panienek z patologia.
Skoro tak mowisz to pewnie
:
1) seksu nieuprawialas i niewiesz o czym mowisz,
2)albo bawilas sie z jakims partaczem(cos mi to pasuje do twego chlopaka).
Jezeli to pierwsze to mozesz na mnie poczekac i kiedys razem pouprawiamy[jak
ja lubie dawac obietnice bez pokrycia]. Jesli to drugie to ZAPOMNIJ, kto
weznie taka uzywana, na pewno nie ja.

> pozdrowionka
> agnieszka ( guniek)
> P.S. oczywiście piszę to wszystko tylko po to by zwrocic na mnie Twoja
uwagę
> Turbosie.;)

Wiemy wiemy.
Ale czy wiesz ze poprzedni post to byla prowokacja, napisalem jego tylko
zeby zwrucic twoja uwage. Specjalnie poruszylem tam twoja chorobe
psychiczna, bo wiedzialem ze niebedziesz mogla obok tego tematu przejsc
normalnie. Dalas sie po prostu zprowokowac... A moze nie?
No i dzieki temu moge Ci odpisac, co prawda troche wolno mi idzie bo
odpisuje tylko lewa reka. Zgadnij co robie prawa w tym czasie?
Pozdrawiam
PS. Mozesz mi wyslac na priva swoje zdjecie, bo niejestm pewny czy rozmawiam
z ta Agnieszka.

1. Data: 2001-08-25 21:55:06

Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> wrzuc swoja fotke na grupe :)

Chyba w ascii. Na przyszlosc dowiedz sie co mozna wrzucac w hierarchi pl.
A po co Ci jej zdjecie? Co juz niemasz sie przy czym masturbowac? to se
sciagnij z internetu.
Pomysl czy masz jakies inne racjonalne wytlumaczenie na pytanie po co ci jej
zdjaeci? Bo innego racjonalnego wytlumaczenia nimoge znalezc.

A moze zdaje ci sie ze agnieszka jest wolna i chcesz wybadac czy jest
potworem. Oturz mylisz sie, Agnieszka jest moja, jest tylko moja zabawka,
tylko ja mam prawo sie z nia bawic.
PS. a co bys zrobil gdyby naprawde okazala sie potworem?

1. Data: 2001-08-26 18:55:30

Od: s...@i...pl (SKooBi) szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka powiada: <g...@i...pl, 11:35, 25 sierpnia 2001>

> [...]
> Dla przyjemności? Sex jest przyjemny tylko dla mężczyzn. Dziewczyny boli!

aaaaahahahahaha !!!!!
jak mi dobrze ze jestem facecetem :)))))))
mnie tam nic nie boli same przyjemnosci....
a kobiety to wszystko boli sex, rodzenie, zylaki, cycki.....
nic dziwnego ze te bidulki tak sie czasami dziwnie zachowuja
rozpamietywuja sie w pracy, mowia ze porno jest zle
ogladaja brazylijskie seriale....
swiat bez orgazmu moze byc pieklem...

http://POCZTA.interia.pl/ - sa powody by korzystac!

1. Data: 2001-08-27 07:28:58

Od: "Agafia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz TOMFA na prawde cholernie nie chce mi sie wypowiadac swojego zdania na
twoj temat, bo scisle mowiac nie jestes tego wart, ale nie moge sie oprzec
zeby nie nastukac kilku zdan.
Dzieki Bogu jeszcze niewielu ludzi jest tak pustych, prymitywnych i bez
kszty wrazliwosci. Jezeli mowimy o patologi to raczej ty jako niezwykle
trudny i zdegenerowany przypadek zaslugujesz na doglebna RESOCJALIZACJE, z
niewileka nadzieja ze to cos pomoze. Mam troszke nadziei ze ten twoj tekst
to byl tylko szczeniacki zgryw i tak na prawde jestes w miare normalny.
Pozdrawiam
Tomfa napisał(a) w wiadomości: <9m7ldh$24m$1@news.tpi.pl>...

1. Data: 2001-08-27 20:34:26

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"(Turbos)"
> Oczywiscie ale teraz sa skrobanki...

Powinni Ci dlatego wyskrobać mózg, bo Ci przeszkadza w życiu.
A z takim podejściem to faktycznie tylko pusta kobieta Cię zechce, bo
prezentujesz pacholęce podejście do tak poważnych spraw jak dziecko.
Kobieta w ciąży to trzeba usunąć, bo najlepiej :((((
Najpierw rusz głową a dopiero potem ptaszkiem.

> A wogule to facet moze zostawic panienke w ciazy...

Mam wrażenie, że właśnie jesteś takim dzieckiem, którego matkę zostawił
jakiś nieodpowiedzialny typ gdy jeszcze Cię nosiła pod sercem.

Takim jak TY to bym z chęcią włożył odbezpieczony granat w kroku aby zrobić
Ci pustkę między nogami (oby tylko).

--
TNIJ CYTATY !!!

macie tu 100% sposub na panienke.
Witam!!!
STATYSTYKA
Poszukuje producentow zestawow do badan psycholigicznych
Miłość a miłość