Witam!!!

1. Data: 2001-08-24 10:55:00

Temat: Witam!!!
Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich.
Jestem na liscie nowa. Psychologia jakos nie obrzydla mi, pomimo tego, ze
nie dostalam sie na te studia. (przeklete 6 pkt. :-) ). No, ale biorac pod
uwage, ze zdawalam w Lodzi, to nie powinno dziwic ludzi zorientowanych w
temacie. Na szczescie zdawalam na 2 kierunki i nie zostalam na lodzie :-)

Pozdrawiam
Klaudia

1. Data: 2001-08-24 11:51:53

Temat: Re: Witam!!!
Od: "mortis" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez jestem tu nowy
niepoprawna optymistka???

1. Data: 2001-08-24 12:22:54

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klaudia" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> temacie. Na szczescie zdawalam na 2 kierunki i nie zostalam na lodzie :-)

witam
jestem ciekawa co z tym stosem odwolan na psychologii na Uł - cos zrobiono w
tej sprawie?

a poza tym dzien dobry na grupie :)))

--
pozdrawia
Valérie

1. Data: 2001-08-24 13:25:03

Od: a...@p...onet.pl (ania) szukaj wiadomości tego autora

Witam!Strzał w dziesiatkę z tym optymizmem!
1. Data: 2001-08-24 14:15:28

Od: "Eryk" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Klaudia <k...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9m58df$ed5$...@n...tpi.pl...
> [...]
> temacie. Na szczescie zdawalam na 2 kierunki i nie zostalam na lodzie :-)

Witaj i zostań!!!:)
a na co sie udało i gdzie?

Pozdrawiam, Eryk

1. Data: 2001-08-24 18:21:47

Od: Grzegorz Dziewulski <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klaudia napisała:

> A witam, witam i... dziękuję bardzo za miłe przyjęcie :-)

A jak jeszcze przestawisz sobie zegar w kompie, to już naprawdę będzie OK.

pozdrawiam również

--------
Minister Zdrowia i Opieki Społecznej ostrzega:

Uczestnictwo w grupie pl.sci.psychologia może być przyczyną wielu groźnych zaburzeń
psychicznych !

1. Data: 2001-08-24 18:38:03

Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!Strzał w dziesiatkę z tym optymizmem!

Czy chodzi o 30 kandydatów na 1 miejsce, czy o coś innego?
Uważam, że wyznaję "zdrową", choć nieczęsto spotykaną, filozofię życiową.
Rozumiem ludzi i potrafię się empatyzować. Wierzę (szczerze, choć
nieskromnie ;-) ), że gdyby testy były w porządku, a o dostaniu się nie
decydowałby praktycznie fart, dostałabym się na te studia.

Niepoprawna Klaudia ;-))))

1. Data: 2001-08-24 18:42:33

Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj i zostań!!!:)
> a na co sie udało i gdzie?
>
> Pozdrawiam, Eryk

Zostanę, zostanę. Jeszcze będziecie mnie mieć dosyć ;-)
Dostałam się na Akademię Medyczną w Łodzi.

Pozdrowionka, Klaudia

1. Data: 2001-08-24 18:43:47

Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam
> jestem ciekawa co z tym stosem odwolan na psychologii na Uł - cos zrobiono
> tej sprawie?

Prawdę mówiąc nie mam pojęcia i prawdę mówiąc nawet nie przypuszczam, że uda
im się to w jakiś trafny sposób rozwiązać.

1. Data: 2001-08-24 18:44:08

Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tez jestem tu nowy
> niepoprawna optymistka???

No to nie czuję się osamotniona :-)))
Ale czemu od razu "niepoprawna"? ;-)

STATYSTYKA
Poszukuje producentow zestawow do badan psycholigicznych
Miłość a miłość
Źyciowa skuteczność
Manipulacja a kontakty interpersonalne