Re: Tak właśnie ten system działa...

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 6 Aug 2015 00:11:53 -0700 (PDT)
Subject: Re: Tak właśnie ten system działa...
From: Penetrator <r...@g...com>

Chiron

news:1xlkhw333v8cs.m1c6inq47i9i.dlg@40tude.net...

> Tylko i wyłącznie to pierwsze :-)))

Często jestem w pobliżu jego domu- przede wszystkim- spacery. Choć ostatnio
już rzadziej- najczęściej to psiak wymuszał te spacerki:-). Niestety- to już
poważny emeryt z mojego psica- więc jestem rzadziej w Starowej Górze.
Zastanawiałem się kilka razy- czy nie zajrzeć tam do niego. On wie, jak ja
wyglądam- ja- jak wygląda glob. No ale czemuś mnie nie chce widzieć. Nawet,
jak mu chcę pomóc- bo naprawdę mogę mu załatwić tę kosiarkę. Przeciekawe są
te jego odpowiedzi. Trudno mi przypuszczać, żeby w realnym życiu postępował
inaczej.

--

Bo nie postępuje inaczej niż pisze, mam alergię na obłudę i cwaniactwo, a to co ty
który wszystkich w koło nienawidzi. Takich potworów jak ty czy ikselka nie chce się