Tak właśnie ten system działa...

11. Data: 2015-08-05 23:15:27

Temat: Re: Tak właśnie ten system działa...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Aug 2015 18:14:37 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
>>> news:e26f6fab-483f-42b3-be68-17e81b02b86d@googlegrou
ps.com...

> ROTFL! Jakby globik zobaczył mnie idącego z piłą i siekierą w kierunku jego
> domu- albo by uciekł, albo zaatakował :-)

Tylko i wyłącznie to pierwsze :-)))

--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

12. Data: 2015-08-06 06:51:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko i wyłącznie to pierwsze :-)))

Często jestem w pobliżu jego domu- przede wszystkim- spacery. Choć ostatnio
już rzadziej- najczęściej to psiak wymuszał te spacerki:-). Niestety- to już
poważny emeryt z mojego psica- więc jestem rzadziej w Starowej Górze.
Zastanawiałem się kilka razy- czy nie zajrzeć tam do niego. On wie, jak ja
wyglądam- ja- jak wygląda glob. No ale czemuś mnie nie chce widzieć. Nawet,
jak mu chcę pomóc- bo naprawdę mogę mu załatwić tę kosiarkę. Przeciekawe są
te jego odpowiedzi. Trudno mi przypuszczać, żeby w realnym życiu postępował
inaczej.

--

Chiron

13. Data: 2015-08-06 09:11:53

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

> [...]

te jego odpowiedzi. Trudno mi przypuszczać, żeby w realnym życiu postępował

Bo nie postępuje inaczej niż pisze, mam alergię na obłudę i cwaniactwo, a to co ty
który wszystkich w koło nienawidzi. Takich potworów jak ty czy ikselka nie chce się
znać.

14. Data: 2015-08-06 11:49:13

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-08-06 06:51, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> [...]
> tę kosiarkę. Przeciekawe są te jego odpowiedzi. Trudno mi przypuszczać,
> żeby w realnym życiu postępował inaczej.

Oczywiście.
I właśnie dlatego.

bez bezu

15. Data: 2015-08-06 11:54:48

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Chiron

--

>Bo nie postępuje inaczej niż pisze, mam alergię na obłudę i cwaniactwo, a
>na głowie katol który wszystkich w koło nienawidzi. Takich potworów jak ty
>czy ikselka nie chce się znać.

Czy czujesz się nękany? Bo to tak wygląda, jakby chirek właził ci z
buciorami w prywatne życie. Co jedynie potwierdza przypuszczenia, ze to
autentyczny psychopata.

16. Data: 2015-08-06 14:46:44

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

Użytkownik "Penetrator" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...
- pokaż cytowany tekst -
Czy czujesz się nękany? Bo to tak wygląda, jakby chirek właził ci z
buciorami w prywatne życie. Co jedynie potwierdza przypuszczenia, ze to
autentyczny psychopata.

Nie nie czuje się nękany, ale myślę że z takimi jak Chiron to by były kłopoty.

17. Data: 2015-08-06 16:30:02

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> Ci podrzucić (albo razem możemy spróbować skosić te Twoje chwasty)
>
> Ja nie chce mieć nic wspólnego z nienawistnikami więc spadaj.

Mówisz "nie" 21 razy a on dalej napiera... Czy to już jest rodzaj gwałtu?
:-)

18. Data: 2015-08-06 17:03:52

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
> [...]
>
> Ja nie chce mieć nic wspólnego z nienawistnikami więc spadaj.

Mówisz "nie" 21 razy a on dalej napiera... Czy to już jest rodzaj gwałtu?

Może upał mu zaszkodził, właśnie wróciłem i przy Matce Polsce jest termometr i
pokazuje temperaturę w chmurach i przy ziemi.
W chmurach 32.3
Przy ziemi 50 .

19. Data: 2015-08-06 18:29:46

Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-06 o 14:46, Penetrator pisze:
> [...]
> autentyczny psychopata.
>

> Nie nie czuje się nękany, ale myślę że z takimi jak Chiron to by były kłopoty.

nom . . . za miłowałby cię na śmierć wpierw storturowawszy uśmiechami

20. Data: 2015-08-06 22:43:58

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-08-06 06:51, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Oczywiście.
> I właśnie dlatego.

> bez bezu

I ja też Cię...

--

Chiron

cisza na morzu...
Takich rzecz coraz więcej...
Re: Jak tehnicznie podzielić kapsułkę antybiotyku? [FUT]
Tatuaże? Kolczyki w nosie, wargach?
Skrytogejstwo homofobów :-)