Re: Taki jeden temat mam

From: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Taki jeden temat mam
Date: Sat, 11 May 2002 23:47:30 +0200
Sender: j...@p...onet.pl@nat.kabaty.2a.pl

Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <a...@s...com> napisał w wiadomości
news:abk2h7$qa7$1@news.onet.pl...

> Ale sie burza rozpeta znowu, gwarantowany serial-guma!!!
> Uwazam, ze powinny miec prawo, tu, gdzie mieszkam, maja takie prawo i nikt
> sie nie dziwi. Nazywa sie to Partnerstwo.
> No i wg mnie, powinny miec prawo do adopcji. Zaznaczam, ze nie bede wdawac
> sie w dyskusje, jaka wyniknie.

A po co kolejna dyskusja? Niech sobie Duduś archiwum przejrzy... Historia
grupy nie jest długa, a już były watki na ten temat...
Jeśli o mnie chodzi, to niech sobie mają związki (np. niech mogą po sobie
dziedziczyć, odwiedzać się w szpitalach itp.), ale adopcja nie.
Oczywiście w dyskusji jeśli się pojawi nie będę już brała udziału.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl