Taki jeden temat mam

1. Data: 2002-05-11 21:23:55

Temat: Taki jeden temat mam
Od: " Duduś" <d...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od razu bez wstępów przechodzę do sedna...

Czy uważacie że pary homo (czy to dwie kobiety czy dwóch facetów) powinny
mieć prawo zawierania leglnych związków? Czy miałoby to się nazywać
małżeństwem? Jeśli miały by być takie zalegalizowane zwiazki to ile praw
powinno się im przyznać (w stosunku do praw małżeństw hetero)? Czy powinni
mieć prawo adopcji?

Pytam bo nie mogę się zdecydować i może wy pomożecie mi się przekonać do
którejś z opcji...

Dzięki

2. Data: 2002-05-11 21:30:04

Temat: Re: Taki jeden temat mam
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

" Duduś"

> [...]
> powinno się im przyznać (w stosunku do praw małżeństw hetero)? Czy powinni

Ale sie burza rozpeta znowu, gwarantowany serial-guma!!!
Uwazam, ze powinny miec prawo, tu, gdzie mieszkam, maja takie prawo i nikt
sie nie dziwi. Nazywa sie to Partnerstwo.
No i wg mnie, powinny miec prawo do adopcji. Zaznaczam, ze nie bede wdawac
sie w dyskusje, jaka wyniknie.

--
Ania Björk
www.sveana.com

3. Data: 2002-05-11 21:46:50

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <a...@s...com> napisał w

> Uwazam, ze powinny miec prawo, tu, gdzie mieszkam, maja takie prawo i nikt
> sie nie dziwi. Nazywa sie to Partnerstwo.
> No i wg mnie, powinny miec prawo do adopcji.

Zgadzam się w 150 % ;-)))
Jak Ty mnie Aniu - tak ja Tobie ;-)

A tak całkiem na poważnie to dla mnie jest to najnormalniejsza sprawa na
świecie ... dwie kochające się osoby ... więc w ogóle nie rozumiem problemu,
że coś się im ogranicza i ktoś inny za nich decyduje (tak jak teraz jest w
Polsce).

Nie musi się to nazywać od razu "małżeństwo". Niech to będzie 'związek
partnerski' albo coś w tym stylu.
I prawa powinni mieć dokładnie takie same jak małżeństwa (dziedziczenie,
udogodnienia podatkowe, odwiedziny w szpitalu ... itd).
I adopcje także popieram. Uważam, że cały problem z adopcjami ... czyli
zdanie, że dziecko będzie szkalowane przez nietolerancyjne społeczeństwo
jest mocno przesadzony. Pamiętajcie, że jeszcze 20 lat tem panna z
'bękartem' też miała w społeczeństwie przechlapane ... a teraz jest to
sprawa normalna.

Tylko, że całe te moje przemyślenia mogę sobie w buty wsadzić bo ...
tolerancja w Polsce się gdzieś schowała i jeszcze wyjść na światło dzienne
nie chce ;-)
Ale przyjdzie taki czas ;-)))))))))

Ciekawa jestem jak rozwinie się ta dyskusja ...

Pozdrówka
MOLNARka akurat w tej kwesti baaardzo tolerancyjna ;-)

4. Data: 2002-05-11 21:47:30

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <a...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
> sie nie dziwi. Nazywa sie to Partnerstwo.
> No i wg mnie, powinny miec prawo do adopcji. Zaznaczam, ze nie bede wdawac

A po co kolejna dyskusja? Niech sobie Duduś archiwum przejrzy... Historia
grupy nie jest długa, a już były watki na ten temat...
Jeśli o mnie chodzi, to niech sobie mają związki (np. niech mogą po sobie
dziedziczyć, odwiedzać się w szpitalach itp.), ale adopcja nie.
Oczywiście w dyskusji jeśli się pojawi nie będę już brała udziału.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

5. Data: 2002-05-11 21:55:33

Temat: Odp: Taki jeden temat mam
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Björk (sveana) <a...@s...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:abk2h7$qa7$...@n...onet.pl...
> [...]
> sie nie dziwi. Nazywa sie to Partnerstwo.
> No i wg mnie, powinny miec prawo do adopcji. Zaznaczam, ze nie bede wdawac

Ja również nie będę się na ten temat wypowiadała prócz tej wypowiedzi .
Jestem faktycznie tolerancyjna .Ale adopcja ? hmm.
Małżeństwo mające synka. Po latach kiedy dziecko zaczęło utrzęszczać do
szkoły .Tatuś zrobił się panią . Ogromny owłosiony facet w sukience i walka
o kontakty z małoletnim , o władzę itp. Ale to jeszcze nic . Chodził do
szkoły i chciał się spotkać z synkiem ,który przed nim się chował ,uciekał
i w końcu bardzo zachorował .To dziecko przeżyło koszmar . Wnioski wyciągnij
sam lub sama .
Sandra .

6. Data: 2002-05-11 22:03:15

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
problemu,
> że coś się im ogranicza i ktoś inny za nich decyduje (tak jak teraz jest w

Dodam trochę mniej poważnie, że za kilkanaście lat, gdy techniki genetyczne
zostaną doprowadzone do perfekcji będzie można zawierać partnerskie związki
ze zwierzętami innych gatunków i razem wychowywać wspólne dzieci.
To będzie takie naturalne i zgodne z naturą i ewolucją :-)))))))
Darek

7. Data: 2002-05-11 22:04:17

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Duduś <d...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup d
yskusyjnych napisał:abk25b$5rs$...@n...gazeta.pl...
> Od razu bez wstępów przechodzę do sedna...
>
> Czy uważacie że pary homo (czy to dwie kobiety czy dwóch facetów) powinny
> mieć prawo zawierania leglnych związków?

Tak.

Czy miałoby to się nazywać
> małżeństwem?

Wszystko jedno jak mialoby sie nazywac,chodzi o to aby osoby ktore sie koc
haja mogly legalnie byc razem.

Jeśli miały by być takie zalegalizowane zwiazki to ile praw
> powinno się im przyznać (w stosunku do praw małżeństw hetero)?

Pary homo powinny miec takie same prawa jak pary hetero.

Czy powinni
> mieć prawo adopcji?

Tak.

Magda

8. Data: 2002-05-11 22:07:07

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ze zwierzętami innych gatunków i razem wychowywać wspólne dzieci.
> To będzie takie naturalne i zgodne z naturą i ewolucją :-)))))))

I jak łatwo będzie można mezalians intelektualny popełnić... ;-))) Duża
część zwierząt wszak przekracza część ludzi swoją inteligencją... Taki
delfin np.
--
Joanna, mimo obietnicy nie brania w wątku udziału nie mogła się
powstrzymać...

9. Data: 2002-05-11 22:08:56

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:abk3ht$rqi$1@news.onet.pl...

> Jeśli o mnie chodzi, to niech sobie mają związki (np. niech mogą po sobie
> dziedziczyć, odwiedzać się w szpitalach itp.), ale adopcja nie.

Również bezdyskusyjnie i mam nadzieję jednorazowo uważam, że
nie powinno się zezwalać na adopcję dzieci do związków jednopłciowych
bez względu na jego płeć.
Darek D.

10. Data: 2002-05-11 22:13:33

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:abk4mq$11$1@news.onet.pl...

> [...]
> delfin np.
> --
> Joanna, mimo obietnicy nie brania w wątku udziału nie mogła się

I żeby nie było wątpliwości, tak na wszelki wypadek dopowiem, że
pisałem o wspólnych dzieciach będących wynikiem wzajemnej.........
a nie o adopcji dzieci z gatunku Homo sapiens
Też się nie powstrzymałem:-))
Darek

firma-spam
Przemiana