Przemiana

1. Data: 2002-05-10 22:15:53

Temat: Przemiana
Od: Bischoop <B...@b...SA> szukaj wiadomości tego autora

Drogich przyjaciol z psr napewno ucieszy iz sam nie wiedzac nawet czemu
naszla mnie ochota by zmienic sygnaturke, nad ktora tak zarliwie i
bezpretencjonalnie paskwiliscie sie. A wlozylem w nia bardzo wiele
trudu, a abstrahujac juz od wielu godzin ktore nad nia spedzilem byla
ona odzwierciedleniem mojej osobowosci i artyzmu.
Ze zmiany napewno ucieszy sie obronczyni modemowcow i wielbicielka mojej
osoby J.D ktora nawet nie wierzyla w to ci pisze wzgledem mnie.

Z powazaniem:

--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%

2. Data: 2002-05-11 08:27:43

Temat: Re: Przemiana
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@b...SA> napisał w wiadomości
> Drogich przyjaciol z psr napewno ucieszy iz sam nie wiedzac nawet czemu
> naszla mnie ochota by zmienic sygnaturke, nad ktora tak zarliwie i
> bezpretencjonalnie paskwiliscie sie. A wlozylem w nia bardzo wiele

Kochany nasz współgrupowiczu!
Zauważyłem twoją cudowną przemianę już wcześniej i chciałem tobie
serdecznie pogratulować. Jednakże myślą, mową i uczynkiem uwiązany
byłem gdzie indziej. Bardzo podoba mi stonowanie sygnaturki, ponieważ
nie rzuca się już tak w oczy a wiesz z sygnaturką to trochę tak jak w
reklamie
dobry towar reklamuje się sam i nie musi zaraz dawać po oczach żarówiastymi
"neonami", by zwrócić na siebie uwagę. Na grupie raczej wszyscy piszą i
czytają
a nie patrzą i kreślą:-) Witaj nowonarodzony Bischoopie. :-)))))))))))))))
Darek D.

3. Data: 2002-05-11 15:15:23

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 May 2002 22:15:53 +0000 (UTC), podpisując się jako
Bischoop <B...@b...SA>, napisałeś (aś) :

> [...]
>Ze zmiany napewno ucieszy sie obronczyni modemowcow i wielbicielka mojej
>osoby J.D ktora nawet nie wierzyla w to ci pisze wzgledem mnie.

żałosne.....
Czy naprawdę musisz truć i wszystkich informować o fakcie zmiany
siga?
Osoby zainteresowane same zauważą i na pewno to docenią.

Czy jak będziesz szedł do toalety też będziesz nas informował ile
zużyłeś papieru?

I na koniec jeszcze mały wtręt - skoro robisz się już taki obleśnie
poprawny i poukładany to może nauczyłbyś się łaskawie poprawnego
pisania tematów i zaznaczania w nich, wątki OT? Bo ten wyraźnie do
takich należy :-P

Marzena

4. Data: 2002-05-11 15:42:54

Od: Bischoop <B...@b...SA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Marzena napisal(a):

> [...]
> poprawny i poukładany to może nauczyłbyś się łaskawie poprawnego
> pisania tematów i zaznaczania w nich, wątki OT? Bo ten wyraźnie do

BUHAHAHA
Zalosna odpowiedz, w dodatku na watek OT, jesli ci sie niepodoba moja
osoba i pisane przezemnie posty to odpowiadaj na priv, a nie na grupe
zasmiecajac ja.
A jak bardzo ci przeszkadza to nie sciagaj- hehe

5. Data: 2002-05-11 18:05:29

Od: Bischoop <B...@b...SA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Sokrates napisal(a):

> [...]
> czytają
> a nie patrzą i kreślą:-) Witaj nowonarodzony Bischoopie. :-)))))))))))))))

Dziekuje towarzyszowi za swa uwage.

Jednak ciekawe ze osoba ktora badala google.com by poznac moja osobe nie
odkryla najciekawszej kwestii wzgledem mnie i grupy psr, cos chyba slaby
klon Holmsa.

6. Data: 2002-05-11 18:13:59

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@b...SA> napisał w wiadomości
schoop.sa...

> Dziekuje towarzyszowi za swa uwage.
>
> Jednak ciekawe ze osoba ktora badala google.com by poznac moja osobe nie
> odkryla najciekawszej kwestii wzgledem mnie i grupy psr, cos chyba slaby
> klon Holmsa.
Bardzo słaby, ponieważ nie rozumiem o tym badaniu google.com. jak również
nie próbowałem ciebie badać. Byłeś przeze mnie po świńsku objechany za
ten spuchnięty ogon sygnaturką zwany :-)))) więc pozwól mi siebie zrozumieć
może być również na priv, jeśli bardzo intymne lub wulgarne
Darek

7. Data: 2002-05-11 19:55:04

Od: "Joasienka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Użytkownik "Bischoop" <B...@b...SA> napisał w wiadomości

Pastwiliśmy się, gdyż było warto :-).
A dzięki Twojej przemianie już nie jesteś tłamszony w moim KF przez parę
"przyjemnych" osóbek, jest Ci wygodniej ?

--
Pozdrówka
Joanna gg 1489928

8. Data: 2002-05-12 07:22:52

Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to nie narcyzm ???

9. Data: 2002-05-12 08:34:26

Od: Bischoop <B...@b...SA> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ten spuchnięty ogon sygnaturką zwany :-)))) więc pozwól mi siebie zrozumieć
> może być również na priv, jeśli bardzo intymne lub wulgarne

Nie nie mam zamiaru cie zrozumiec, co cie obchodzi moj ogon barania
glowo, czytasz posty to czytaj posty a nie sygnaturki,dla mnie kazdy
mozemiec sygnaturke jaka chcenawet z 20-lnijkami, co mnie to obchodzi,
miales rozne mozliwosci do wyboru:
- nie zagladac ponizej postu
- nie czytac moich postow
- wsadzic mnie do KF
-ustawic czytnik by wycinal sugnaturki

10. Data: 2002-05-12 15:43:01

Od: Bischoop <B...@b...SA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Joasienka napisal(a):

> Pastwiliśmy się, gdyż było warto :-).
> A dzięki Twojej przemianie już nie jesteś tłamszony w moim KF przez parę
> "przyjemnych" osóbek, jest Ci wygodniej ?

Czy ja wiem........?
Skoro wstawilas mnie do KF z powodu sygnaturki, to wstaw mnie tam znowu,
jestes na tyle naiwna iz sadzisz ze zmienilem sygnaturke z tego powodu ze
sie wam przeszkadzala...? BUHAHAHA
MNIE TO PLYWA

--
% Bischoop %