Re: Przemiana

From: Marzena Fenert <m...@f...net>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Przemiana
Date: Sat, 11 May 2002 17:15:23 +0200

Dnia Fri, 10 May 2002 22:15:53 +0000 (UTC), podpisując się jako
Bischoop <B...@b...SA>, napisałeś (aś) :

>Drogich przyjaciol z psr napewno ucieszy iz sam nie wiedzac nawet czemu
>naszla mnie ochota by zmienic sygnaturke, nad ktora tak zarliwie i
>bezpretencjonalnie paskwiliscie sie. A wlozylem w nia bardzo wiele
>trudu, a abstrahujac juz od wielu godzin ktore nad nia spedzilem byla
>ona odzwierciedleniem mojej osobowosci i artyzmu.
>Ze zmiany napewno ucieszy sie obronczyni modemowcow i wielbicielka mojej
>osoby J.D ktora nawet nie wierzyla w to ci pisze wzgledem mnie.

żałosne.....
Czy naprawdę musisz truć i wszystkich informować o fakcie zmiany
siga?
Osoby zainteresowane same zauważą i na pewno to docenią.

Czy jak będziesz szedł do toalety też będziesz nas informował ile
zużyłeś papieru?

I na koniec jeszcze mały wtręt - skoro robisz się już taki obleśnie
poprawny i poukładany to może nauczyłbyś się łaskawie poprawnego
pisania tematów i zaznaczania w nich, wątki OT? Bo ten wyraźnie do
takich należy :-P

Marzena