firma-spam

1. Data: 2002-05-11 09:15:06

Temat: firma-spam
Od: "FIRMA" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze

Z GORY PRZEPRASZAM ZA SPAM

Jestesmy nową powstającą firmą (dwuosobowa - to nie zart!!), która bedzie
zajmowala sie sprzedaza detaliczna ryby slodko i slono - wodnej. Bedziemy,
jak podobno wszystki firmy nie tylko reprezentujace te branze, starac sie
dotrzec do wymogow klienta i zaspokoic jego potrzeby. Przepraszam oczywiscie
firmy, ktore na prawde sie o to staraja, ale sedno tego maila to maly
sondaz, przy pomocy ktorego wlasnie bedziemy (dopiero) starac sie pomoc w
doborze odpowiedniego towaru dla kazdego, a moze nawet i dla Ciebie.

Tak wiec bardzo prosze, jezeli to oczywiscie mozliwe, o odpowiedz na 5
króciutkich pytan.

Ile tygodniowo mozesz przeznaczyc na kupno swiezej badz wedzonej ryby??
(oczywiscie w zl.)

Czy pojechalbys na koniec swojego miasta, jezeli wiedzialbys, ze "ktos" tam
sprzedaje swieza/wedzona rybke,??

Ile razy jezdzilbys tygodniowo po rybe na koniec swojego miasta??

Czy jezeli w twoim miescie, znajdowalaby sie smazalnia ryb (oczywiscie
swiezych!!!), to ile razy tygodniowo odwiedzilbys ja (oczywiscie jezeli
lubisz rybke)??

Jakie ryby, jezeli znasz ich nazwy, lubisz najbardziej???

Dziekuje, naprawde na te pytania odpowiedzi nie sa dlugie i nie zajma wam
wiel czasu, a mojej firmie pomozecie ogromnie.

Odpowiedzi prosze przesylac na f...@w...pl badz wystarczy w Outlooku
przycisnac "Odpowiedz nadawcy" (to tak na marginesie dla osob troche nie
zorientowanych)

Jeszcze raz dziekuje i zycze milego dnia

POZDRAWIAM