Przemiana

11. Data: 2002-05-12 19:36:52

Temat: Re: Przemiana
Od: "Joasienka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> W artykule Joasienka napisal(a):
>
> Czy ja wiem........?
> Skoro wstawilas mnie do KF z powodu sygnaturki, to wstaw mnie tam
> znowu, jestes na tyle naiwna iz sadzisz ze zmienilem sygnaturke z
> tego powodu ze sie wam przeszkadzala...? BUHAHAHA
> MNIE TO PLYWA

Niestety, będzie to możliwe, jeśli (może być na priva) prześlesz mi
wszystkie swoje adresy, bo jak zauważylam korzystasz z paru na grupach,
więc KF nie działa :-(.
A jesteś tak chamski, że z największą chęcią to zrobię, a myślałam, ja
naiwna, że jednak jesteś cywilizowany :-(.

--
..."lepiej być głupim z nadzieją niż beznadziejnie głupim"...
Fajnie jest nie mieć czegoś, wówczas zawsze jest coś, na co mozna

12. Data: 2002-05-13 04:16:36

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@b...SA> napisał w wiadomości
schoop.sa...

> Nie nie mam zamiaru cie zrozumiec, co cie obchodzi moj ogon barania
> glowo, czytasz posty to czytaj posty a nie sygnaturki,dla mnie kazdy
> mozemiec sygnaturke jaka chcenawet z 20-lnijkami, co mnie to obchodzi,
No cóż.. Nie wysilaj się broń Boże ze zrozumieniem mojej osoby, jeśli
wcześniej
nie nauczysz się rozumieć, co i jak się do Ciebie pisze.
Pozdrawiam Darek D.- nie bawiący się w poszukiwania Bischoopa w google.com
ani nie doszukujący się ewentualnej drugiej tożsamości Bischoopa na grupie.

13. Data: 2002-05-13 04:18:47

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@b...SA> napisał w wiadomości
schoop.sa...