Re: Takie male lazace po podlodze i scianie - pomocy

1. Data: 2002-07-31 06:14:54

Temat: Re: Takie male lazace po podlodze i scianie - pomocy
Od: "Jar" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę mię to dziwi. Czystością to nie grzeszę, ale do brudasa to mi jeszcze daleko.
Zresztą ty też napisałaś że należysz do czystych osób. Coś to się nie trzyma tzw.
kupy.

1. Data: 2002-07-31 13:52:50

Od: "Monika" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na moje sa to tzw. betonowki, czyli takie paskudztwo ktore lazi na ogol w
nowych blokach na swiezym betonie. Moj blok tez ma 3 lata i tez mam z tym
problem. Nie slyszalam niestety dobrej rady jak sobie z nimi poradzic.
Monika

1. Data: 2002-08-01 05:20:19

Od: "A" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i ja nie jestem do konca przekonana, czy to faktycznie roztocza, ale nic
innego nie znalazlam, a i wlasciwie nikt tutaj, poza Monika, nie
podpowiedzial co to za paskudztwo. A denerwuje mnie to tym bardziej, ze
faktycznie dbam o czystosc...
Poszukam cos o tych betonowkach
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2002-08-01 05:50:56

Od: "Monika" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Betonowki tak sie mowi popularnie a jaka jest prawidlowa nazwa to nie mam
pojecia.
Powodzenia! Jednak obawiam sie ze niewiele poradzisz, mysle ze z czasem
wyniosa sie i nie bedzie po nich sladu.
Pozdrawiam
Monika

1. Data: 2002-08-02 07:46:38

Od: "dj" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Na moje sa to tzw. betonowki, czyli takie paskudztwo ktore lazi na ogol w
> nowych blokach na swiezym betonie.

Może chodzi o rybiki?

DJ

1. Data: 2002-08-02 12:43:52

Od: "A" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dj" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> Może chodzi o rybiki?
>
> DJ

Nie, rybiki sa dosyc charakterystyczne i raczej sie ich nie da pomyslic z
czyms innym...

Re: kolorystyka małej łazienki
Re: Wanna z hydromasazem i jej czyszczenie
chrząszcze w mieszkaniu
Mieszkanie W-wa
Re: muchy